פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
דניאל | 09:29  22/02/09
אני כרגע בהתלבטות בין אם ללמוד וטרינריה ברומניה או באיטליה. רציתי לשאול אתכם, לומדים באיטליה, מה החשיבות של ה-EAEVE באירופה? לפי האתר של הארגון ראיתי שרק בולוניה מאושרת. אתם כולכם מתכוונים להמשיך לעבוד בארץ? ואם לא, האם חוסר האישור מגביל את העיסוק בוטרינריה במקומות אחרים באירופה? מצד שני, רומניה מציעה גם תכנית באנגלית וגם אישור ע"י הארגון, הבעיה היא שתנאי הקבלה קלים מדי. אז מחכה לתשובתכם בעניין שאלתי.
אריק אלחלל | 14:33  26/02/09
EAEVE הוא הגוף המקצועי ביותר אשר עורך הערכה מקיפה של הפקולטות לרפואה באירופה. בבדיקה שנערכת לכל בית ספר נבדקים פרמטרים רבים בתחומי ההוראה,מבנים,ציוד רפואי,מחקר ואדמיניסטרציה. בעתיד הלא רחוק,בוגרים של מוסדות אשר לא יעמדו בתקנים האירופיים,יתקשו בקבלת רישיון עבודה באירופה. בנוסף לחשיבות באירופה,עליך לקחת בחשבון שהבחינה לקבלת רשיון אשר היתה נהוגה עד כה בארץ שונתה מבחינה על תחיקה וטרינרית ומחלות זואונוטיות לבחינה בעלת אוריטציה קלינית,כנהוג בבחינות הרישוי לרופאים. לכן,חשיבות הדירוג של ה EAEVE עבור הסטודנטים והסטודנטים בפוטנציה היא משולשת: א.בחירה במוסד לימודים העומד בסטנדרטים של שנות האלפיים. ב.קבלת דיפלומה אשר תוכר בכל אירופה. ג.הכשרה מקצועית ומעמיקה אשר תאפשר לעבור בהצלחה את בחינות הרישוי בארץ. לגבי ההתלבטות בין איטליה/רומניה/כל מקום אחר, על פי תסביך מרקס הקרוי על שמו של הקומיקאי היהודי גראוצ'ו מרקס :"אינני רוצה להיות חבר אשר יסכים לקבל אותי כחבר ". בהצלחה בבחירה.
סגור