פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
לידור | 23:57  10/06/14
היי, אני מעוניינת להתחיל ללמוד השנה מדעי המחשב, ממוצע הבגרויות והפסיכומטרי שלי מספיקים לי לקבלה לאוניברסיטת בר אילן אך לא לאוניברסיטת תל אביב כמו שרציתי. מאחר ואני רוצה מאוד להתחיל ללמוד השנה אני אאלץ או להתפשר על בר אילן/האקדמית תל אביב יפו, שהבנתי שגם היא טובה, או לחכות עוד שנה ולשפר בגרויות. השאלה שלי היא האם יש למוסד הלימודים השפעה כה גדולה שכדאי לי להפסיד שנה נוספת כדי לנסות להתקבל לאוני' ת"א ? ובלי קשר לשאלה הראשונה, אם אני בוחרת להתחיל ללמוד השנה, איפה עדיף בבר אילן שהיא אוניבריסטה שזה יתרון אך הבנתי שהיא לא כל כך מתקדמת בתחום מדעי המחשב או באקדמית שנחשבת לטובה אך בכל זאת זו מכללה? תודה רבה!
אני | 16:52  04/08/14
היי בתור בוגר מדעי המחשב באקדמית ת"א אני יכול להגיד לך שהרמה שם מאוד גבוהה ולפעמים גם קצת קשה... רוב המרצים והקורסים בסדר, יש כמה "יחידי סגולה" שתרצי רק לקבל 60 ולעבור, אבל אלה באמת בודדים... ככל שעוברות השנים ועובר הזמן הסטראוטיפים של "מכללה מול אוניברסיטה" מיטשטשים מאוד, וטוב שכך, ההבדל היחיד בין מכללה לאוניברסיטה זה שיכול להיות שיקראו לך לפחות ראיונות כשתשלחי קורות חיים (במשרה הראשונה שלך בהיי טק! לפני שיש לך ניסיון) - אחרי שכבר הגעת לראיון- הכל בידיים שלך ולא משנה אם למדת בהרווארד או במכללת סג'עיה.... כשיש לך ניסיון זה כבר בכלל הופך ללא רלוונטי ורק הממליצים ושנות הניסיון מדברים בעד עצמם. ההמלצה שלי: חד משמעית לא לחכות שנה סתם, ולהתחיל ללמוד (לדעת באקדמית אבל אין לי הרבה מידע על בר אילן)- לא חושב שיהיה הבדל משמעותי בין בר אילן לבין האקדמית... בהצלחה!!!!!
סגור