פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם, מעניין אותי לדעת מה ההבדל המהותי בין שני המסלולים האלה. בגדול לפי מה שראיתי בספר שהביאו לי מהאוניברסיטה הפתוחה זה קצת פחות מתמטיקה במדעים בהדגשת מדעי המחשב יש גם פיסיקה 3 נ"ז שצריך לעשות ומבחינתי ההבדל הוא שבמדעים יש 53 נ"ז של מדעי המחשב ובתואר מדעי המחשב זה 68 נ"ז האם בסופו של יום זה הבדל קריטי? השיקול הנוסף הוא שאני הנדסאי וזה כנראה יכול לתרום לי 24 נ"ז שזה המון. השאלה איך מעסיקים יסתכלו? כמובן שיעדיפו מישהו עם תואר של מדעי המחשב אבל איך יסתכלו על מישהו עם תואר במדעים בהדגשת מדעי המחשב. באוניבריטה הפתוחה הסבירו לי שלא יכלו לקרוא גם למסלול השני מדעי המחשב כי יש כבר אחד כזה.
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 10:13  30/03/14
שלום מתן תואר במדעי המחשב מכוון לתפקידי פיתוח ותכנות. אם יש לך תעודת הנדסאי שנותנת לך פטורים ואתה מתחבר למדעי המחשב, לעניות דעתי כדאי לך לפנות לכיוון זה, שכן זוהי מניה בטוחה יותר. אינני יודעת לדרג עבורך על מה מעסיקים יסתכלו יותר. מעבר לכך, אתה מתייחס לשאלות ספציפיות שנוגעות למסלולים באונ' הפתוחה, את פרטים אלו תצטרך לברר ישירות מולם. בהצלחה
תודה על התגובה ואשמח לתגובה לעניין הבא, אני הנדסאי אלקטרוניקה וזה כן נושא שמעניין אותי אני בדקתי ויש זכאות ל24 נקודות זכות בדקתי בתכנים של הלימודים וההבדל הוא של מספר קורסים בין 3 ל-4 קורסים של תוכנה כמה זה משמעותי??
סגור