פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אהלן, אני מורח את עניין בחירת המקצוע כבר שנתיים. חשבת על ללמוד אולי מדעי המחשב, מעניין אותי עניין התכנות סייבר,אפליקציות וכל מה שמסביב. הבנתי שרוב התואר זה מתמטיקה בתיכון סיימתי 3 יח ומודה שלא השקעתי, עד כיתה יב הייתי מגיש מבחנים ריקים ואז לקחתי מורה פרטי וקיבלתי 100 בבגרויות, אמנם זאת לא חכמה גדולה אבל גם בכיתה יא היה את החשש ממתמטיקה. האם אפשרי ללמוד מדעי המחשב ועם רקע כמו שלי? או שעליי לחפש תואר אחר בתחום המחשבים,אם כן איזה? תרגיעו אותי ותסבירו לי קצת על התואר ולקראת מה אני עומד? תודה רבה.
שלום אורן, שאלתך מעסיקה רבים המעוניינים להתחיל ללמוד את מקצוע מדעי המחשב. ארגיע אותך ואגיד כי ניתן להתקבל עם רקע של 3 יחי' במתמטיקה אך יהיה עלייך להשלים את פערי הידע החסרים. למעשה, רוב מוסדות הלימוד יחייבו אותך לעבור מכינה במתמטיקה שתביא אותך לרמת המתמטקה הנדרשת בתואר. אשמח לענות על כל שאלה. בברכה, שירן כהן, יועצת לימודים בית הספר למדעי המחשב המסלול האקדמי המכללה למנהל
סגור