פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום. לאחרונה אני מתלבט ביני לבין עצמי האם כדאי לי ללמוד מדעי המחשב, אכתוב מעט רקע על עצמי ואקווה שתוכלו לתת לי עצות מועילות שיעשו לי סדר בראש. אז ככה אני מגיע מתחום העיצוב (בעיקר אתרים, אפליקציות והדמיות אדריכליות), יש לי יכולות טכניות והמון סבלנות וטוסיק לשבת וללמוד באופן עצמאי. למשל: תוכנות גרפיקה, שפות חדשות כמו html5 ccs3 js... החשש העיקרי שלי הוא מהמתמטיקה, לאורך כל חיי הייתי חלש בתחום ואפילו בבגרות 3 יח' בקושי הצלחתי, ייתכן מאוד שאני סוג של דיסלקט במתמטיקה או שחוויתי מחסום פסיכולוגי ענקי בשילוב חוסר בשלות. אם אשלים מתמטיקה ל 4 יח', כמה הקורסים בתואר יהיו קשים יותר? אודה לכם על כל עצה או טיפ...
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 13:24  08/08/13
שלום לך אכן מקצוע המתמטיקה מהווה חלק עיקרי מהלימודים. קורסי המתמטיקה מעניקים לסטודנטים הכשרה מתמטית בסיסית הנדרשת לקורסי ההמשך. יחד עם זאת, ייתכן ומכינה מעמיקה ויסודית במתמטיקה יכולה לעזור לך להסיר חלודה ולגשר על פערים חסרים. בהצלחה!
סגור