פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עומר פארן | 14:22  16/12/12
שלום רב, אני כרגע סטודנט לפסיכולוגיה, ושוקל לשנות כיוון לתחום מדעי המחשב. אני מאוד לוגי וטוב בניתוחים אנליטיים, אבל היכולות המתמטיות שלי בינוניות, לכן אני יודע שיהיה לי קשה בלימודים. העניין הוא שהעבודה עצמה נשמעת לי קשה ואני עם מוטיבציה בינונית אך לא גבוהה, מכיוון שאני מוסיקאי ומקווה שיהיה לי זמן להקדיש למוסיקה תוך כדי העבודה מתחום (לאחר התואר), ופוחד שאצטרך לעבוד שעות רבות. אז שאלה ראשונה היא האם כל העבודות במדעי המחשב מאוד דרשניות. והשאלה השנייה: האם ישנם תחומים במדעי המחשב שבהם עובדים עם דברים שקשורים לטכנולוגיה של מוסיקה או סאונד? תודה מראש, עומר
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 12:08  09/01/13
שלום עומר לגבי המתמטיקה, רוב מוסדות הלימוד מציעים מכינה במתמטיקה אשר מתחילה מהבסיס ומבצעת הסרת חלודה ורענון התכנים. אכן, תואר במדעי המחשב הינו תואר תובעני אשר מחייב התמדה והשקעה. שילוב של מדעי המחשב עם מוסיקה וסאונד הינו שילוב טבעי מעצם לימוד הפיתוח והתוכנה. בהצלחה!
אור נבון | 08:48  26/12/14
שלום, אשמח מאוד לשומע אם הצלחת למצוא שליוב בין שני התחומים (מדעי המחשב ומוסיקה), כי גם אני מחפשת אפשרות לשלב ביניהם. תודה רבה!
סגור