פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
| 12:28  10/05/12
אני סיימתי תואר ראשון במדעי המחשב בהצטיינות מספטמבר 2011 ומאז אני מחפש עבודה ולא מוצא הייתי בערך ב7 ראיונות עבודה מאז סיום התואר ולא התקבלתי לאף עבודה. אני לומד היטב לראיונות אך לא מתקבל לעבודה שוב ושוב זה קצת מתסכל היו לי שני ראיונות בשבועיים האחרונים שני הראיונות היו לבוגר ללא ניסיון. הראיון הראשון היה בהרצליה פיתוח היה למשרת פיתוח היה ראיון מוצלח בשאלות המקצועיות ידעתי הכל אבל יום לאחר מכן אמרו לי שלא התקבלתי. הראיון השני היה ברחובות למשרת אוטומציה גם שם עשו לי מבחן מקצועי וידעתי מצוין אבל יום לאחר מכן אמרו לי שלא התקבלתי. אני לא מבין כשהכל הולך טוב ולא מתקבלים מה עוד נותר לעשות? אני לא יודע מה לעשות? אני מתלבט אם לעבוד בעבודה פשוטה ולהרוויח 5000 שח בחודש אולי זה יותר טוב? אני נשוי , בינתיים עובד בעבודות מזדמנות . אני מתלבט אולי להמשיך לתואר שני ? אולי זה יפתור לי את מצוקת העבודה? ואם כן תואר שני במה? מי מבטיח לי שאכן אמצא עבודה?
שירן כהן | 15:23  10/05/12
שלום לך. ייתכן והכוונה מקצועית ואישית בבניית קורות החיים, בהתנהלות בראיון העבודה והכנה לקראת שאלות שכיחות בראיון עבודה, יכולה לסייע. בד"כ תוכל למצוא הכוונה זו במוסד הלימודים שלך. אני לא פוסלת תואר שני בתחום אך לא הייתי נטשת את צבירת הניסיון בתחום, שאינה לא פחות חשובה, גם לכשיתקבל התואר. תמשיך ותיגש לראיונות עבודה, ההתמדה משתלמת :) בהצלחה, שירן כהן יועצת לימודים החוג למדעי המחשב המסלול האקדמי המכללה למנהל
מיכל | 17:45  19/11/12
היי, אתה מוזמן לקרוא על טיפים למרכזי הערכה. http://goo.gl/YiN4a הטיפים יעזרו לך באחריות.
סגור