פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שמעתי שהחוג באוניברסיטה הפתוחה לא רע. זה לא קשה ללמוד כזה תחום לבד לבד ? בלי חברים ? בלי להגיע ללימודים ? צריך הרבה כוח רצון ואני חושש מזה. אולי שווה לי להשקיע עוד שנה בשיפור פסיכומטרי ולהתקבל למכללה כי אני לא חושב שאוכל להתקבל לאוניברסיטאות. ואוד משהו, יש עבודה בשוק ? מה המצב בשוק העבודה ?
היי אוניבריסטה פתוחה הינה מסגרת לימודים שונה באופייה לחלוטין מכל פורמט לימודים אחר.: ראשית, אתה נמצא כמעט ללא מסגרת, עלייך ללמוד לבד את רוב החומר, להשקיע הרבה יותר בלמידה עצמאית,וכמו שציינת נדרשת מוטיבציה רבה. לכך תוסיף משמעת עצמית גבוהה מאוד. כדאי לזכור שלימודי מדעי המחשב נמנים בין המקצועות התובעניים יותר, אשר מחייבים השקעה והתמדה אינסופיים, על כן מומלץ שבמוסד הלימדים שתבחר יהיו תרגולים, מרצים שיוכלו לעזר לך, שעות תגבור ותמיכה וכו'.. לגבי מצב השוק, יש דרישה רבה למגוון רחב של תפקידים בתחום ולשאלתך לגבי קבלה למכללה , הכל תלוי בציונייך . כדי לקבל פרטים על תנאי הקבלה ותוכנית הלימודים אתה מוזמן לפנות למערך הייעוץ שלנו הטלפון: 03-9634464 בהצלחה!
סגור