פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אנונימי | 08:56  01/08/11
שלום! אני מאוד אוהב. חשבים ומתעסק בהם בהיבט הטכני. אני חשבתי להתחיל ללמוד לתואר אכ אני לא יודע איזה תואר לעשות שקשור למחשבים. אני חשבתי ללכת להנדסת תוכנה אבל משיחות עם אנשים זה נשמע לא כל כך מעניין בשבילי לשבת כל היום ולבדוק או לכתוב תוכנה. חשבתי לעשות איזה קורס כמו אבטחת רשתות ולעבוד קצת בתעשייה. אבל עדיים מתלבט. האם תוכלו להמליץ לי משהו בנושא בחירת תואר או קורס אולי?
שירן כהן | 13:02  02/08/11
שלום לך! אם אתה אוהב ומתעסק עם מחשבים, תואר במדעי המחשב יכול מאוד להתאים עבורך. זהו תואר פרקטי, מעניין מאוד ושכרו בצידו. חשוב לציין כי הליבה של התואר הינה לימוד פיתוח תוכנה, אך לא רק, לכך מתווספים: לימודי חומרה, לימודי התמחות כגון אבטח מידע ומנהל עסקים, קורסי ביחירה, כאשר הבולט בינהם הינו חממת פיתוח אפילקציות בסביבת אפל, רשתות תקשורת ועוד. לשאלתך, בקורסים בודדים יש חיסרון: הידע שלך מתנקז לנישה אחד, כך שמחר מחרתיים אם תרצה לעסוק בתחום אחר או שונה, ולא במעט, ממה שלמדת ,תמצא את עצמך בבעיה. אשמח להרחיב טלפונית על תוכנית הלימודים ובכלל על בחירת הלימודים. בהצלחה רבה!
סגור