פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ינון | 15:34  31/07/11
אני מעוניין ללמוד את כל התחום של בניית אפליקציות ודברים כאלה. לאוניברסיטה אני לא יכול להתקבל, וזאת השאלה בעצם. אולי עדיף לי לקחת קורסים בודדים במקום ללמוד תואר שלם במכללה למנהל נגיד. אני כרגע עובד, לא בתחום המחשבים אבל מחשבים זה החיים שלי. חוץ מזה, אני אוכל למצוא בתחום עבודה במהירות ? זה תחום מתפתח לא?
קמפוס אחווה | 09:28  01/08/11
במכללת אחוה ישנו תואר במתמטיקה ומדעי המחשב, התואר הוא של אוניברסיטת בן גוריון ולמעשה, כבר אחרי שנה אחת באחוה עוברים לאוניברסיטה שם מסיימים את השנתיים הנוספות ומקבלים את התואר (ללא איזכור של אחוה). מכאן, שהשכר הוא אוניברסיטאי. מדובר בתואר מבוקש מאוד ועם זאת תנאי הקבלה נמוכים משל האוניברסיטה. לפגישת ייעוץ- 3622*. רותם.
שירן כהן | 12:29  02/08/11
אהלן ינון מה שלומך? בשאלתך ציינת שני דברים חשובים: 1. מחשבים זה תחום שאתה אוהב מאוד 2. חשוב לך ללמוד את תחום בניית האפילקציות. אם כך, תשובתי היא כי אין ספק שכדאי לך ללכת על לימודי תואר ולא לימודי תעודה. נכון שתוכל לרכוש ידע מקצועי גם בקורסים בודדים, שלא במסגרת אקדמאית, אולם הללו יכניסו אותך לנישה ספציפית מאוד ולתחם אותך למסגרת צרה ולא גמישה, כלומר אם אחרי תקופה מסויימת, תרצה להתקדם לתחומים אחרים, תיתקל במחסומים שכן לא יהיה בידך את הידע הנדרש. לעומת זאת לימודים אקדמאים, פותחים לך דלותות נוספות והידע שלך גדל. גילוי נאות, אני יועצת מטעם המכללה למנהל. חשוב לי לציין כי במכללה למנהל נלמד תואר B.SC. במדעי המחשב, ובתוך כך הקמנו חממת פיתוח אפילקציות, בה ניתנים כלים לפיתוח הסביבה והעלאת האפילקציות. ודבר אחרון: רשמת כי כיום אתה לא עובד בתחום, כדאי לדעת כי בזכות הידע והפרקטיקה שתצבור,כבר בשנה השנייה ללימודך, תוכל להתחיל ולהכניס רגל לתחום. בהצלחה רבה! :)
סגור