פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי, יש לי תואר הנדסאי של מה"ט ואני מעונינת להשלים לתואר ראשון, יש לי 2 אופציות: *תואר במדעי המחשב של מכון טל *תואר במדעים בהדגשת מדעי המחשב של האוניברסיטה הפתוחה רציתי לשאול מה עדיף, האם תואר במדעי המחשב אבל ממכון... לעומת תואר פחות נחשב אבל מהאונברסיטה הפתוחה (חשיבות התואר לעומת חשיבות התעודה) אשמח מאד לקבל תשובות מאנשים שמכירים היטב את השוק תודה רבה
אהלן אם שאלתך היא אם ללמוד לימודי תעודה או לימודי תואר, התשובה הינה לימודי תואר, שכן לימודים מסוג זה פותחים לך דלתות רבות. לימודי תעודה עלולים לקבע אותך לנשיה אחת וצרה, דבר שעלול להגביל אותך ביציאה לשוק העבודה. לגבי בחירת תחום הלימוד- לימודי מדעי המחשב אל מול תואר במדעים-: תואר במדעי המחשב הינו תואר פרקטי מאוד, אשר מעניק לך מעבר לתואר עצמו גם ידע מקצועי, אשר יכול לשמש אותך מיד עם סיום הלימודים ואף תוך כדי הלימודים. אני ממליצה לך לבדוק עם עצמך, מה את רוצה להשיג מהתואר (עניין, שכר גבוה, פרקטיקה? ) תואר במדעים מעשיר מאוד, יחד עם זאת, אינני יודעת כמה הוא פרקטי למציאת עבודה. לסיכום, תואר במדעים בהיבט ההשכלתי הוא יתרון, בתעסוקתי, אינני בטוחה.
אולי לא הייתי ברורה מספיק,בשתי האופציות מדובר בלימודי תואר, רציתי לשאול איזה תואר משתיהם גובר (שילוב הפרמטרים של נושא התואר+ מהיכן התואר) כמו כן אני כבר עובדת כמתכנתת- אם יש לזה השפעה תודה רבה:)
אני נתקלתי באותה הבעיה ומנסה להבין מה ההבדל הגדול כי אם תסתכלו בתוכנית לימודים המסלול של מדעים בהדגת מדעי המחשב יותר "קל" {לא באמת קל} מאשר מדעי המחשב ההבדל המהותי ששמתי לב זה שבמדעי המחשב דורשים 68 נקודות זכות ואילו במדעים בהדגשת מדעי המחשב 53 נקודות זכות השאלה שלי האם זה ביג דיל?? כי השיקול הנוסף הוא שכנראה הנדסאי מקבל במסלול זה 24 נקודות זכות!
סגור