פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
חני | 13:15  26/07/11
היי מתלבטת בין מספר מקומות: HIT מכללה למנהל, האקדמאית. אני רואה שמדברים כאן לא מעט על המיכללה, מה מיוחד בה? ואילו קורסים או התמחויות מיוחדות יש במכללה למינהל, באקדמאית ובHIT? האם הם עוזרים לי להשתלב במקומות עבודה? אני חייבת לקבל החלטה בקרוב!!!
שירן כהן | 12:03  27/07/11
היי חני אני מנועה מלדרג מוסדות לימוד, יחד עם זאת חשוב לזכור כי תואר במדעי המחשב הינו תואר תובעני ומאתגר וקיימת תחרות גדולה בשוק. לכן, הייתי ממליצה לך לבדוק מספר קריטריונים בבואך לבחור מוסד לימודים : איכות המרצים ותוכנית הלימודים ,התמחויות, מספר סטודנטים בכיתה, עזרה ותמיכות בלימודים עצמם. לשאלתך הראושנה, במכללה למנהל יש שתי התמחויות עיקריות: אבטחת מידע ומנהל עסקים. כך גם מכוני המחקר, מסלול היזמות העסקית, חממת פיתוח אפליציות למוצרי אפל ופרוייקט הגמר מאפשרים לסטודנטים לרכוש ניסיון פרקטי תו"כ לימודיהם ובכך להשיג ייתרון . ולעניין השני שהעלת, הבוגרים והסטודנטים בחוג נהנים מסיועה של יחידת ההכוון התעסוקתי של המסלול בכל התהליך בקליטתם לעבודה בתעשייה. בהצלחה!
סגור