פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום מישהו יודע להגיד לי מה ההבדל בין מדעי המחשב לSoftware Information Technology אני מתכננת ללמוד בהוגריה, ושם אין מדעי המחשב לתואר ראשון, הם אומרים שזה נכלל בתוך Software Information Technology האם מישהו יודע להגיד לי אם באמת כך הדבר, אם בתואר הזה אוכל אחר כך להיות מתכנתת? תודה, ליאור
קשה לתת תשובה מדויקת לשאלתך מבלי לבדוק את הקורסים הספציפיים המועברים במסגרת לימודי תואר זה. השם הוא כללי מדי ועצם העובדה שהתחום אינו נקרא Computer Science (באירופה, דרום אמריקה ומקומות נוספים אחרים הוא נקרא לעיתים ( Informatics מעידה על כך שהתחומים אינם זהים. בעיקרון תחום ה- Software Information Technology בדרך כלל עוסק בהקניית ידע, הבנה ויכולת תכנון, פיתוח וניתוח של פתרונות טכנולוגיים. כך, בדרך כלל, הוא איננו מתמקד בפיתוח תוכנה דווקא אלא נותן יותר מבט על כללי. לעומת זאת תחום מדעי המחשב מתמקד בפיתוח תוכנה איכותית ויעילה לפתרון בעיות ספציפיות שמוגדרות מראש.
סגור