פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, אני מסיים ביולי הקרוב את שירותי בצה"ל (לוחם- כך שלא נשאר לי יותר מדי בראש..), ואני מאוד מתעניין בלימודי המחשבים. יש לי בגרות מלאה שמתוכה למדתי 3 יחידות מתמטיקה ו 4 יחידות אנגלית. להבנתי אני צריך לשפר מתמטיקה , אנגלית, לעשות פסיכומטרי, וכל זה בנוסף לעבודה+ טיול בחו"ל. הייתי רוצה לדעת איך כל זה מסתדר לכל הלומדים (בעיקר לאלה שלמדו 3 יחידות מתמטיקה ) עכשיו, יש לי כמה שאלות: 1. באיזה חודשים אפשר להתחיל ללמוד ? (לא כלכך מבין איך עובד תחיל הסמסטרים..) 2. אם איזה ציון פסיכומטרי אני צריך לעבור על מנת להתקבל לאוניברסיטה ? 3. להבנתי לימודי מדעי המחשב מתבססים בעיקר על מתמטיקה כך שלאור שעשיתי 3 יחידות זה לא כלכך מספיק. האם אני צריך להשלים ולשפר ל 5 או 4 יחידות לימוד ? או ש 3 זה מספיק ? 4. האם בלימודי מדעי המחשב מתמחים גם ברשתות ?
http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1228080 מכללת הייטק- ניהול רשתות , השאר פרטים והנציג יחזור אלייך לפגישת ייעוץ שבה הוא יענה לך על השאלות בנוסף בקשר לפסיכומטרי אני ממילצה לך להרשם דרך הקישורים כיוון שניתנת הנחה משמעותית קידום - http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1261048 http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1261046 לחמן-http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1215373 גם אם לא ממש מתחשק לך לסגור באחד המקומות הללו , אתה לא חייב . אתה פשוט יכול להתייעץ ולשאל שאלות , ואין לך מה להפסיד פה לכן אני ממליצה בחום ! שיהיה בהצלחה :)
1. שנת הלימודים האקדמית נפתחת בדרך כלל באוקטובר. 2. המינימום נמצא באזור ה-500, אבל בשביל להתקבל למדעי המחשב תצטרך יותר. כמובן שהציון של הפסיכומטרי תלוי גם בסכם של הבגרויות שלך, ככל שהבגרויות יותר נמוכות הפסיכומטרי צריך להיות יותר גבוה. 3. אתה צריך לפחות 4 יחידות, אבל רצוי שזה יהיה 5 כי הבונוס על 5 יחידות יותר גדול. 4. לא ממש. אם אתה רוצה ללמוד על רשתות אז תואר כמו הנדסת תקשורת של אוניברסיטת בן גוריון זה הכיוון שלך.
סגור