פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יוחאי | 15:38  13/03/11
שלום, אני מאוד מתלבט אם להתחיל ללמוד מדעי מחשב. מצד אחד זה מקצוע שאני מאוד רוצה ללמוד אבל מאוד קשה לי לראות את עצמי בעוד 3-4 שנים עובד בתחום, זאת החלטה מאוד קשה לבחור תחום לימודים ואני מאוד מתלבט. אני אשמח אם לימישהו יש תובנות או עצות שיוכלו לעזור לי לבחור ? חוץ מזה לאחר בדיקה קצרה אני לא מתקבל לאוניברסיטה והעדיפות שלי כרגע היא המכללה למינהל או האוניברסיטה הפתוחה. זאת בתנאי שאני לא רוצה כמובן לעשות שוב בגרויות ועוד פעם פסיכומטרי. איך המכללה למינהל נחשבת מבחינת לימודי מדעי המחשב ? האם בוגרי התואר מוצאים עבודה בתחום ? איך בוגרי המכללה נתפסים בעיני המעסיקים ?
אהלן מה שלומך? טוב, אז לגבי ההתבלטות שלך, אני יכולה לספר לך שזה מקצוע מתגמל מאוד, הן מבחינת שכר והן מבינת סטטוס. השאלה היא אם התחום מעניין אותך?! - מדובר בלימודי פיתוח תוכנה. אגב, הגעת לפגישה ייעוץ? הם יכולים מאוד לעזור לך.. כסטודנטית במכללה אני יכולה להגיד לך שאתה מקבל לא מעט צ'ופרים, שקשה לי להאמין שתקבל במסגרות אחרות: כיתות קטנות, תירגולים, מרצים שמדברים איתך בגבוה העיניים, ולא פחות חשוב אתה בהחלט יכול למצוא עבודה ראויה בתחום כבר במהלך הלימודים, הסיבה נעוצה בפרקטיקה ועוד פרקטיקה שאתה מקבל במינונים גבוהים במהלך הלימודים, כך שיש מעסיקים שאפילו יותר משמחים לקבל אותנו לחברתם. אז לשאלתך בווגרי התואר מוצאים עבודה ולמכללה יש שם מצויין!! דבר עם אנשים שסיימו כאן את התואר ותיווכך בעצמך :) בהצלחה
היי, אני לומדת מדמ"ח באקדמית תל אביב יפו. קצת לא ברורה ההתלבטות שלך,מה ז"א אתה לא רואה את עצמך עובד בתחום בעוד כמה שנים? בסך הכול זהו היתרון העיקרי התואר במדמ"ח הוא הפרקטיות שלו והיציאה המיידית יחסית לשוק העבודה. מבחינתי זהו תואר מאוד מומלץ ,פרקטי מאוד, מעניין ומתאגר. כדאי שתהיה מוכן לכמות מכובדת של קורסים מתימטיים בתואר,ברמה יחיסת גבוהה. המלצה שלי - אל תתפשר על מקום,תנסה לגשת לפסיכומטרי אם לא ניסית עדיין. בתחום הזה המוסד בו סיימת הוא הקובע לפעמים בקבלה לעבודה הראשונה אחרי סיום התואר. אם אתה לא מוכן לגשת לפסיכומטרי,או"פ הוא האופציה המומלצת. וזאת מכיוון שלמרות תנאי קבלה מתפשרים,רמת הלימודים באו"פ גבוהה מאוד ומי שמצליח בתואר יתקבל ברצינות רבה בשוק. בהצלחה!
ללללללל | 19:09  16/05/11
http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1228080 ממליצה בחום על מכללת הייטק !
סגור