פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עדי ג | 17:51  08/02/11
מעוניינת ללמוד תמדעי המחשב או בhit או במכללה האקדמית ת"א יפו רציתי לדעת מניסיון של סטודנטים/ כאלו שהתעניינו כבר בלימודים במקומות הללו מה עדיף מבחינת הרמה ובעיקר מבחינת הנחשבות של התואר בעיני מעסיקים שבחוץ בנוסף רציתי לשאול אם מומלץ ללמוד מדעי המחשב עם חטיבה בניהול זה נמצא דווקא באקדמית ת"א יפו או מדעי המחשב לבד? מה יתרום/ יזיק לי החטיבה בניהול ?
רונית | 14:17  09/02/11
אהלן אני מנועה מלדרג היכן ללמוד אך אני יכולה להמליץ לך מה עלייך לבדוק בבואך לבחור מוסד לימודים: תוכנית לימודים עדכנית בהתאם לתעשייה, השתלבות בתעשייה כבר בזמן הלימודים, סגל המרצים, כמובן רמה אקדמאית, ולא פחות חשוב תיגבורים ותמיכה במהלך הלימודים. לגבי שאלתך אודות החטיבה בניהול, זה יכול לתת לך ערך מוסף אם את מעוניינת לכהן בעתיד בתפקידים ניהולים. זו התמחות שקיימת גם אצלנו ולמצטיינים קיימת אופציה להמשיך לתואר שני במנה"ס במסלול מיוחד. בהצלחה!! אשמח לענות על כל שאלה, שירן -יועצת לימודים במסלול האקדמי המכללה למנהל
עדי ג | 11:21  10/02/11
אילך באמת אני יכולה לבדוק ולדעת על איכות המרצים?המקום?
רונית | 15:12  10/02/11
היי אני ממליצה לך להגיע לימים פתוחים, לדבר עם יועצי הלימוד של כל מקום ולשאול את השאלות האלו. אם יש לך אפשרות לשוחח עם סטודנטים ובוגרים מאותו מוסד אקדמאי, זה יהיה מצוין. בהצלחה, שירן
נטלי | 14:30  22/03/11
היי,אני לומדת מדעי המחשב באקדמית תל אביב יפו. מן הסתם אני ממליצה על המקום שאני לומדת בו, הן מבחינת הרמה והן מבחינת האווירה. אני לקראת סיום התואר, ומרגישה כי התואר הקנה לי הרבה כלים וידע. חלק גדול מהסטונדטים במחזור שלי כבר עובדים בהייטק. לדעתי, יש לנו שם ממש טוב בקרב המעסיקים כי המכללה ידוע ברמה הגבוהה גם בלימודים וגם בתנאי הקבלה. לגבי החטיבה בניהול,השילוב הנ"ל מומלץ למי שמתעניין בתחום הכלכלה ורוצה לטעום קצת משני העולמות. במקום ללמוד קורסי בחירה בהתמחות הקשורה למדמ"ח, מתמקדים יותר בקורסים הספציפים של כלכלה וניהול. זה בהחלט עשוי לתרום בעתיד למי שמכוון לעמדה ניהולית בתחום ההיטק. החסרון בלקחת את החטיבה - פחות קורסי בחירה בתחום המדמ"ח, ופחות התמקצעות בנושאים שונים שלא מכוסים בקורסי בחירה. חשוב להחליט מראש מה מעניין אותך יותר והאם זה כדאי. בהצלחה!
סגור