פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
גלעד | 16:50  18/01/11
בלימודי מדעי המחשב במכללה למינהל ? אני לא בטוח איפה ללמוד, אני חושב על המכללה למינהל או על האקדמית תל אביב יפו. אני לא בטוח שאני עומד בתנאי הקבלה שם ולכן אני בודק עוד אופציות. שמעתי דברים טובים על המכללה למינהל.
מירי אבישר | 10:08  19/01/11
ההתמחויות המוצעות במסלול מותאמות לדרישות השוק ומתעדכנות בהתאם. מלבד ההתמחויות קיימת חממת פיתוח אפליקציות בסביבת אפל ( במסגרתה סטודנטים מפםתחים אפליקציות למגוון מוצרי אפל ומעלים למכירה בחנות האפליקציות ) ומסלול היזמות הטכנולוגית, במסגרתו הסטודנטים משתפים פעולה עם גורמים בכירים בתעשייה בתהליך הקמת סטארט אפ ווירטואלי. אני ממליצה לך להגיע לפגישת ייעוץ אישית (לבירור תנאי הקבלה, פירוט על ההתמחויות ועוד) בהצלחה!
היי, אני מאקדמית תל אביבי יפו. לגבי תנאי הקבלה, אני ממליצה לך להתקשר למכללה לרישום ולברר האם אתה מתקבל. באקדמית דורשים פסיכומטרי כתנאי קבלה ללימודים, וזה משהו שתצטרך להחליט אם אתה מוכן לעשות. ההמלצה שלי היא ללמוד באקדמית, גם בגלל שכר הלימוד שקטן פי 3 מהמכללה למנהל וגם השם הטוב שיש לאקדמית בקרב מהמעסיקים. סתם לדוגמה, אחת החברות המבוססות בשוק בחרה להעניק מלגות הצטיינות לבוגרים הנבחרים מהאוניברסיטאות המובילות ומהאקדמית תל אביב יפו - שום מכללה אחרת לא היתה ברשימה. כתוצאה,נבחרו 4 סטונדטים של אוניברסיטאות בעלי ממוצע מעל 90 וסטונדטית של האקדמית שלומדת ביחד איתי. בהצלחה!
סגור