פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שירי | 11:53  12/01/11
שלום, הבנתי כי מדובר בתואר מאוד מאוד אינטנסיבי... בהנחה כי לא הכל יבוא בקלות ואצטרך להשקיע לא מעט - נראה כי אפשרי לעבוד תוך כדי התואר - כדי להשתכר כ- 3000 ש"ח?
היי, אני סטודנטית למדמ"ח באקדמית תל אביב יפו. אכן מדובר בתואר מאוד אינטנסיבי ותובעני. מעבר לכך,מומלץ מאוד לשאוף לממוצע גבוה מכיוון שהציונים מהווים אמצעי סינון משמעותי בכניסה הראשונה לתחום. לכן מומלץ מאוד לתת מקסימום השקעה גם בקורסים וגם בהכנה של שיעורי בית. הקורסים המתימטיים קשים,דורשים מעבר על החומר אחרי השיעור על מנת להבין משהו וקורסי תכנות דורשים שעות מרובות מול מחשב בשביל להכין שיעורי בית. אם לוקחים את כל זה בחשבון, לא מומלץ לעבוד תוך תוך כדי שנה ראשונה, במיוחד בסמסטר הראשון. מה שכן תוכלי לעשות זה לבחור במסלול לאנשים עובדים.אצלנו למשל יש את מסול "מעוף" שמיועד לחיילים ולסטודנטים המעוניינים לעבוד. מדובר בלימודי חמישי,שישי. לוקחים כ3 קורסים בסמסטר,לומדים 4 שנים ואין חופש בסמסטר קיץ. מסלול בסגנון דומה יעזור לך גם לעבוד במשרה שתאפשר לך להרוויח את הסכום שציינת וגם ללמוד לתואר ראשון.קחי בחשבון שקל לא יהיה, אבל אני מכירה לא מעט סטודנטים שעושים את זה ומצליחים לא רע. בהצלחה!
סגור