פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, רציתי לדעת האם יש סיכוי לעסוק בתחום בדיקות התוכנה גם ללא רקע- לימודים או ניסיון בתחום, כלומר חברות שמכשירות אנשים לתפקידים אלו. האם זו עבודה שלוקח זמן רב ללמוד ולהתפתח בה והאם יש ביקוש לפרילנסרים בתחום. למען האמת, תחום מדעי המחשב הוא לא ממש מעניין אותי אך אם זה משהו שניתן לבצע במקביל וזה לא מאוד שוחק זה בא בחשבון. עוד מעניין אותי לדעת מה הסיכוי להתפתח עם זה לעיסוקים אחרים בתחום המחשבים?
מירי אבישר | 10:49  06/01/11
תפקיד בודק תוכנה הוא תפקיד ראשוני ועל כן אינו מצריך תואר אקדמי בתחום.לרוב החברה מכשירה את אנשיי הבדיקות בעצמה, או לחילופין מעסיקה סטודנטים למדעי המחשב. לאשלתך, לא קיים בודק תוכנה פרילנסר ולרוב מדובר בתפקיד התחלתי, ממנו מתקדמים לפיתוח וזאת בתנאי שקיים בסיס אקדמי והכשרה מקצועית.. בהצלחה!
הבנתי. עד כמה התפקיד הוא מונוטוני ומשעמם? האם יש עוד תחומים בשוק ההייטק או בכלל שניסיון כבודקת תוכנה יכול לעזור בקבלה אליהם? מה השכר למי שאינו בוגר תואר או הכשרה במחשבים?
סגור