פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, אני סטודנטית לתואר ראשון BSC במדעי המחשב באו"פ. כמה שאלות: 1. מהם התחומים שאפשר לעבוד בהם בסיום הלימודים? (שמעתי על QA, אבטחת מידע, רשתות ותכנות. ) יש איזשהו אתר שמאגד בתוכו את כל התחומים עם מידע עליהם? 2. אם אני רוצה לעבוד בתחום האלגוריתמים - האם אני צריכה ידע ספציפי בנושא או שתואר ראשון מספיק? מה עושים בתכלס אם עובדים באלגוריתמים? 3. כנ"ל לגבי אבטחת מידע - צריך ידע נוסף מלבד מה שנלמד בתואר ראשון? ומה עושים בעבודה עצמה? 4. גרפיקה ממוחשבת- יש לזה ביקוש בארץ? מה עושים בעבודה עצמה? תודה :)
מירי אבישר | 15:00  14/12/10
1. לא ידוע לי על אתר המרכז בתוכו את כל התחומים הללו. לרוב בוגרי מדעי המחשב בראשית דרכם מפתחים תוכנה במגוון תחומים גם כאלו שלא למדו בתואר. החברה בה הם עובדים בד"כ שולחת אותם להשתלמויות ספציפיות עבור הטכנולוגיה שמשתמשים בה בחברה 2. אלגוריתמים הינו מילה נרחבת מדי. בכדי להתקבל כאלגוריתמיקאי בחברה שמפתחת אפליקציות המבוססות ראיה ממוחשבת אתה אמור להיות בעל ידע/התמחות בנושא. הקורסים אלגוריתמים 1 ו-2 מלמדים גישות ורעיונות של אלגוריתמים, הדרך להוכיח אלגוריתמים וכן אלגוריתמים שכיחים. מטרת קורסים אלו להרחיב את החשיבה האלגוריתמית של הסטודנט. 3. תלוי באיזה משרה 4. בגרפיקה ממוחשבת לומדים בד"כ אלגוריתמים לעיבוד תמונה, דו מימד, תלת מימד ועוד. זהו נושא מרתק אולם התחום אינו מבין המבוקשים (לרוב צריך יותר מתואר ראשון כדי לעבוד בתחום הנ"ל). בהצלחה!
סגור