פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יפית | 02:23  24/10/10
שלום, אני לומדת מדעי המחשב באחת האוניברסיטאות המובילות בארץ ונמצאת כרגע באמצע שנה שנייה שלי. הבעיה היא שגיליתי כמה דברים: 1. אני לא טובה במצבים של לחץ 2. אני לא כ"כ אוהבת לתכנת.. מה שגורם לי להתלבט האם לשנות תואר ומהר.. הבעיה היא שאני לא רוצה לוותר על כל מה שלמדתי (והרווחתי בדם, יזע ודמעות) ועשיתי עד עכשיו... השאלה שלי היא האם יש תחומים אחרים שאוכל לעבוד בהם עם התואר (כי הבנתי שהוא נרחב) מלבד תכנות שיכולים להתאים לי (כאמור, לא טובה במצבי לחץ..)? שמעתי על התחום של מערכות מידע, רק שלרוב דרוש לכך תואר בהנדסת תעשייה וניהול. האם גם תואר במדעי המחשב טוב לזה? תודה על כל עזרה :)
מירי אבישר | 15:21  24/10/10
היי יפית, דעתי היא שאם התאמצת עד כעשיו, כדאי להשקיע מאמץ נוסף ולהשלים את לימודי התואר. בנוגע להתמודדות עם מצבי לחץ- יש מגוון סדנאות וכלים אשר יסייעו לך ללמוד כיצד להתמודד בדיוק עם אותם מצבי לחץ. באופן כללי, לימודי מדעי המחשב אינם מחייבים את בוגריהם לעבוד דווקא כמפתחים. קיימות משרות נוספות לדוג' מנהל/ מוצר, מאפיינים/ות מנהלי/ות צוותים ועוד ועוד. בהצלחה:)
סגור