פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אחרי שבוע שסרקתי כל פורום אפשרי, ניסיתי ושברתי את ראשי, דיברתי עם רוב מהמכללות. שאלתי שאלות באימייל לבוגרים (שהיו חלוקים בדעותיהם), הגעתי לשתי מעומדות סופיות בירשולים: א. גון ברייס - הכשרה 288 שעות, 15,300 ש"ח לימודים 10 חודשים. לימודי מגוון תוכנות, גם AJAX ADO.NET JS. המרצה שהייתי בשיעור דוגמא היה מעולה, הסביר לאט, הדגים כל פיפס (שאל מה היה קורה אם ככה? אם הייתי מוריד את השורה הזו?). האווירה סבבה (קפה ועוגיות חינם במזנון), והבונוס קורס מתנה. ב. הטכניון לימודי המשך - הכשרה 400 שעות, 17,00 ש"ח (כולל דמי רישום) לימודים שנה. לימודי DOT.NET בצורה מעמיקה, כמעט בלי נגיעה בשום דבר אחר. התלמידים כמעט כולם בעלי תואר ראשון. הייתי בשיעור על CSS - אז היה שיעור קל (אולי אנסה ללכת לשיעור נוסף). המרצה בעיקר נתן לתרגל. המקום (המכללה להנדסה) נראה כמו בית חולים. מסדרונות ארוכים עם מלא דלתות. - הלימודים בשניהם אותו מספר שעות בשני וחמישי, לא מגישים לבחינת הסמכה MCPD. תכל'ס שלמי התעודה בשוק העבודה יותר שווה?
דורון אמיר | 12:14  17/10/10
היי עופר, שמי דורון אמיר ואני רכז קורס MCPD במכללת רמת-גן ומרצה בכיר ומוכר בתחום- MCT עם ניסיון של מעל 10 שנים. מכללת ר"ג היא היחידה שמציעה כיום 2 הסמכות בקורס אחד! MCPD WIN Developer & ASP.NET Developer אצלנו לומדים את כל החידושים האחרונים מבית מיקרוסופט כולל WPF , AJAX, WCF , SILVERLIGHT, ועוד. משך הקורס 360 שעות לימוד, ובנוסף אליהן- 20 שעות מכינה (בחינם!) שבה ילמדו יסודות התכנות לחסרי רקע ולאלו שזקוקים לרענון. מחיר מיוחד לחבילת ההדרכה: 16,950 ש"ח הכולל: קורס MCPD 360 שעות, מכינה ליסודות התוכנה- 20 שעות, מנוי חופשי לשנה לאתר הכולל תרגולים ומשימות ושיעורים בתחום ה NET., ספרות מקור (!) של מיקרוסופט, בחינות הסמכה מקצועיות- חינם (שווי כ-1000 ש"ח). עוד דברים שכדאי לקחת בחשבון- המעבדות אצלנו מרווחות וחדישות, מרכז הבחינות נמצא במתחם המכללה ואצלנו יש חנייה חינם וללא הגבלה. אני אשמח לתת לך ייעוץ חינם במסגרת מרתון הייעוצים שמתקיים השבוע, ובנוסף- להזמין אותך ליום הפתוח ביום 29.10.10 בשעה 11:00 אצלנו במכללה. תוכל לקבוע פגישה ולהירשם ליום הפתוח בטלפון- 03-6710011. למשתתפים ביום הפתוח תינתן הטבה נוספת ממחיר הקורס! בהצלחה! דורון אמיר רכז קורס MCPD, היחידה ללימודים חוץ-אקדמיים מכללת רמת-גן
סגור