פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מור | 16:17  23/08/10
שלום, אני כיום עובד בהייטק בתפקיד מאד זוטר, ורציתי להתברג בתעשייה, אולם אינני מעוניין לעשות תואר במחשבים. רציתי לדעת עד כמה פרקטי ללמוד תכנות דרך אחת מהמכללות המקצועיות המקנות תעודה בנושא (למשל, ג'ון ברייס). הייתי בפגישת ייעוץ באחת המכללות והם מציגים נתונים מאד יפים - השאלה היא אם הם נכונים ;) האם ישנו ביקוש לבוגרי קורסי תכנות שכאלה? מה השכר הממוצע בשוק לבוגר? ובכלל - האם זה מומלץ? תודה רבה, נעם.
המומחה | 19:58  23/08/10
אם כבר ללמוד משהו פרקטי לך תלמד לתואר הנדסאי בהנדסת תוכנה או משהו כזה. הלימודים יותר קצרים מתואר אקדמי (שנתיים) אבל נותנים לך הרבה יותר ידע ומקצועיות לעומת קורסים בודדים. אני באופן אישי יודע על מסלולי ההנדסאים באריאל שגם נותנים לך מלגה של 90% וגם אם תרצה אח"כ להשלים לתואר אקדמי זה נותן לך הרבה מאוד פטורים.
אורלי | 19:55  25/08/10
גם אני רציתי כמוך להתברג בתעשיה בלי תואר, רק ללמוד פרקטיקי. החלטתי ללמוד הנדסאי תוכנה, החלטתי ללמוד במרכז האוניברסיטאי אריאל, גם בגלל ההנחות (90% לחיילים משוחררים עד 5 שנים) וגם בגלל הקורסים שבאמת מתחמים בהמון תחומים. שפות התכנות שאנו לומדים הם: C, C++, Visual Basic, Java,,אסמבלר,UNIX, מערכות הפעלה,HTML, ASP זה ממש התמקצעות בכל השפות... אני מליצה בחום, בוגרי המחלקה שלנו כבר השתלבו במקומות עבודה. טשמח לעזור בכל שאלה נוספת והמון הבצלחה...
אלין | 10:49  19/09/10
שלום אורלי אני מתכננתץ ללמוד במכללת אריאל וממה שראיתי באתר אין יחידה אקדמאית שנקראת הנדסת תוכנה, ראיתי רק הנדסת חשמל, אלקטרוניקה , אזרחית וכל מיני אחרים.. האם יש תואר בהנדסת תוכנה באריאל? תודה
אורלי | 21:01  19/09/10
באתר של אריאל בסרגל כלים העליון רשום יחידות אקדמיות, תעמדי עליו ואז יפתח לך עוד סרגלים, תלחצי על המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה- הנדסאים. מצד ימין בסרגל כלים הירוק תלחצי על מחלקות לימוד ואז על הנדסת תוכנה- תקשורת ואינטרנט.
היי תודה , הלימודים הן לתעודה לא לתואר נכון?
אורלי | 12:54  28/09/10
היי אלין, כן זה רק לימודי תעודה-הנדסאי תוכנה של שנתיים. בכל מקרה יש לך אופציה לעשות השלמה לתואר ראשון של מדעי המחשב עוד שנתיים במקום שלוש (4 שנים של לימודים גם הנדסאי תוכנה וגם תואר ראשון במדעי המחשב) ויהיו קרוסים חופפים וכך יהיו לך מלא פטורים.
סגור