פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום ..מודה שאני לא ממש בעיניינים אבל בכל זאת... אני מתלבטת אם ללמוד לתואר במד"ח מתמטיקה וביואינפורמטיקה באריאל ..בעיקר מחשש שאחרי כל ההשקעה והעבודה אהיה בלי עבודה . האם זה נכון שאין ממש ביקוש למקצוע זה ? האם זה כל מה שאני צריכה ללמוד כדי להתחיל לעבוד אחרי זה ? בעיה 2 : עשיתי 4 יח"ל במתמטיקה ..אני לא צריכה לעבור מכינה במקרה ואתחיל ללמוד . האם אפשרי שאסתדר ואשחה עם החומר הנלמד שם? אודה לכם מאוד אם תענו לי על השאלות אלה כדי שלא אזרק שם ככה ואטבע תודה מראש עם רגיעון;)
היי, תחושת הבלבול וחוסר הוודאות שלך מובנת בהחלט :) אינני בקיאה בתוכנית הלימודים של התואר הספציפי עליו דיברת, אבל מתוקף היותי יועצת בחוג למדעי המחשב של המכללה למנהל, אוכל לספר לך יותר על החוג שלנו. התואר הינו .B.Sc במדעי המחשב, כשהדגש הוא על לימודי תיאוריה במקביל להתנסות מעשית. השילוב של תיאוריה ופרקטיקה, לצד קשר ממוסד עם גורמים בכירים בתעשייה - מסייעים לסטודנטים בחוג להשתלב בתחום כבר במהלך לימודי התואר. מזמינה אותך לשמוע פרטים נוספים, אודות החוג,תנאי הקבלה והמכינות במתמטיקה.. טלפון:03-9635758 miriav@hdq.colman.ac.il
סגור