פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, אני מתכנן להתחיל ללמוד השנה תואר ראשון במדעי המחשב. אני מתלבט בין אם להתחיל ללמוד במכללה למנהל או במכללת נתניה. אני לא מצליח לקבל דעה ברורה על מי המכללה הטובה מבין השתיים. האם יש עוד מכללות באזור המרכז שלא נלקחו בחשבון (הבינתחומי ות"א יפו אינן אופציה כיוון שצריך פסיכומטרי גבוה יותר). ועוד - האם ישנה בעיה להשתלב בשוק העבודה לאחר התואר ליוצאי המכללות? אשמח אם תענו לי בהקדם - אני כבר אובד עצות. תודה רבה!
עם ממוצע טוב | 17:49  05/08/10
עם ממוצע מעל 80 לא יהיה לך בעיה אם תלך למנהל! אני בוגר מכללה - האקדמית ת"א יפו ולא הייתה לי שום בעיה להתקבל לעבודה. קבלתי זימונים לראיונות מ: Ness, Amdocs, Hp ועוד חברות גדולות. כרגע אני עובד בחברה מפורסמת וגדולה לא פחות מוכרת מהאלו שציינתי.
דוד שלום, חלק מהמכללות שציינת מציעות תואר .B.A במדעי המחשב ולא .B.Sc במדעי המחשב וזהו הבדל קריטי, אליו יש לשים לב. מאחר והנני יועצת לימודים בחוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למנהל - תשובתי וודאי ברורה.. לשמחתי, מאות בוגרי החוג, המשולבים כבר בתעשייה, יכולים לגבות את עמדתי בנושא! אשמח לתתל לך יותר פרטים אודות החוג, תוכנית הלימודים וסגל המרצים טלפון:03-9635758 miriav@hdq.colman.ac.il
דוד שלום, חלק מהמכללות שציינת מציעות תואר .B.A במדעי המחשב ולא .B.Sc במדעי המחשב וזהו הבדל קריטי, אליו יש לשים לב. מאחר והנני יועצת לימודים בחוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למנהל - תשובתי וודאי ברורה.. לשמחתי, מאות בוגרי החוג, המשולבים כבר בתעשייה, יכולים לגבות את עמדתי בנושא! אשמח לתת לך יותר פרטים אודות החוג, תוכנית הלימודים וסגל המרצים טלפון:03-9635758 miriav@hdq.colman.ac.il
סגור