פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מבולבלת | 11:37  14/07/10
שלום לכולם, מאד אשמח אם תעזרו לי בבחירת כוון נכון. אני בעלת תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, אבל מאד נמשכת לתחום המחשבים. למדתי 5 יח' מחשבים בתיכון- למדנו את שפת פסקל. אני מעוניינת בהסבה לתחום התכנות. הוצע לי להכנס לקורס של mcpd שמתמקדים בו בלימודיי c# וגם html. בסוף הקורס נגשים ל- 3 מבחנים של מייקרוסופט, ומקבלים הסמכה דרכם. הלימודים הם דרך מכללת נס. הם לא מבטיחים עבודה בסוף הלימודים. האם כדאי? האם אני אוכל למצוא אח"כ עבודה, גם אם אין לי נסיון? דבר נוסף- האם בכלל הקורס הזה טוב? יש ביקוש והוא מעניין? או שכדאי ללמוד BI או QA? אין לי מושג כל כך בתוכנות שונות. מה הן אומרות? ומה הולך היום בשוק? אני רוצה ללמוד משהו שאוכל למצוא בקלות עבודה, גם ללא נסיון.אני ממש מבולבלת.. בבקשה אשמח לכל תגובה ועזרה!! תודה!!
דורי ר. | 12:03  15/07/10
אם כבר MCPD, שיהיה עם התמחות ב-WEB, לר רק C# ו-HTML, יש גם ASP ועוד כמה דברים שלא תמצאי בסילבוס של נס (עשיתי מחקר מקיף בנושא). לקחתי את הקורס הזה במכללת הייטק, ואני חייבלציין שהרמה שם מאוד גבוהה. מה גם שיש שם קורסים של כל מיני חברות גדולות ששולחות את העובדים שלהם להשתלמויות, וזה מקום טוב למינגלינג שבעתיד יכול לעזור לך למצוא עבודה.
מבולבלת | 16:54  15/07/10
הסתכלתי באתר http://www.ness-college.co.il/College/HE/Syllabus.htm?courseId=492 ראיתי שכן לומדים wab. וגם אם לא, c# נחשב יותר, לא?
סגור