פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני מתחיל ללמוד באונ' ת"א מדעי המחשב, בשנה הבאה. אני לא רוצה להגיע לשיעורים ולהיות בשוק היסטרי. בבקשה, אנא ממכם: תרשמו לי על מה כדאי לי לחזור. מתמטיקה בדידה/חדו"א... או שסתם על המתמטי בתיכון. או שבכלל לעשות הכנה בתיכנות.... בבקשה, על מה כדאי, ובאיזו צורה (ספרי לימוד עצמים, קורס מסודר..) אני פשוט גר בחו"ל, בעיה בשבילי לעבור קורס הכנה באונב' כי אני יגיע ממש לתחילת הלימודים... בבקשה מישהו שיעזור לי עם זה ויבהיר לי מה לעשות אני כבר חודש מקבל דעות שונות. ממישהו שמבין מה כדאי. תודה רבה מראש
רפי בר-כאן | 12:47  11/02/10
שלום לך, ראשית, ברכותי. שנית, כדאי לעבור על המתמטיקה התיכונית (בפרט על נושאים נבחרים באלגברה - אי-שוויונים וערך מוחלט, אינדוקציה מתמטית, פונקציות טריגונומטריות, פונקציות מעריכיות ולוגריתמיות, קומבינטוריקה בסיסית, מספרים מרוכבים) שלמדת (5 י"ל?), ואם החומר טרי בראשך, תוכל להעזר בכרכים 1-2 של שני ספרים מצויינים של האוניברסיטה הפתוחה: חשבון אינפי' 1 ואלגברה ליניארית 1. בהצלחה.
סגור