פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אלי | 15:36  18/01/10
שלום לרפי היקר שאלה לי לגבי תואר במדמח ואפשרויות עיסוק בתחומים אחרים שלא קשורים רק לתכנות אשמח לשמוע על כך.
רפי בר-כאן | 12:35  11/02/10
שלום אלי, אנא דפדף בהודעות קודמות בפורום וראה התייחסותי לשאלות זהות. ככלל, תואר במדמ"ח כולל בתוכו מקבץ רב של קורסים שאינם רק תכנות כשלעצמו - אלא גם נושאים תיאורטיים עם השלכה יישומית, קורסים תשתיתיים ועוד. קורסים אלו והתואר במדמ"ח בכלל מקנים כיום ראיה רחבה וכוללת על התחום - בין אם תרצה להיות איש פיתוח, איש אבטחת איכות (לא לזלזל בכך - משכורותיהם לפעמים עולות על אלו של אנשי פיתוח), ארכיטקט תוכנה ועוד. בהצלחה.
יפעת HIT | 19:49  07/03/10
שלום אלי, הפקולטה למדעים במכון הטכנולוגי חולון .H.I.T מציעה מסלול לתואר ראשון B.Sc במדעי המחשב. הפקולטה מכשירה מדי שנה מאות בוגרים בתחום מדעי המחשב, אשר משתלבים בתעשיות המובילות בהצלחה רבה. הדגש בלימודים הוא על ידע תיאורטי לצד ידע מעשי לשם כך מפעילה הפקולטה מעבדות מתקדמות להוראה ולמחקר ומשתפת את הסטודנטים במחקרים של חברי הסגל. התואר שמקבל בוגר המכון הינו תואר מוכר ומאושר ע"י המועצה להשכלה גבוהה כבכל מוסד לימודים אחר. במחלקה אופציה למסלול לימודים גמיש המאפשר שילוב לימודים ועבודה. בנוסף פועלת במכון "היחידה להכוון תעסוקתי" אשר תפקידה הוא לשלב את בוגרי המכון ואת הסטודנטים בתעשייה. היחידה מקיימת קשרי עבודה עם חברות מובילות במשק ומקיימת ירידי תעסוקה. כדי לקבל את כל המידע הרלוונטי לך, אתה מוזמן לשלוח את פרטייך לכתובת המייל– hagits@hit.ac.il ואנו נשיב בהקדם. בהצלחה, יפעת, נציגת H.I.T, המכון הטכנולוגי חולון
סגור