פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אור | 15:59  31/07/09
שלום לכולם, אני רוצה להתחיל ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב. חפשתי והתלבטתי בין האקדמית יפו למכללה למנהל. ולאחרונה מצאתי את המכללה לישראל... tinyurl.com/m6anh7 שם מלמדים יותר פרקטיקה לפי מה שהבנתי , המכללה היא בין ה100 הטובות ביותר בארה"ב. מה אתם אומרים על זה? נרשמתי ואני מחכה לעלון המידע. תגידו לי מה אתם חושבים...אם אתם מכירים את המכללה וכו... תודה אור.
clark | 18:52  01/08/09
היי, כמה שאלות וכמה עובדות : 1. מהי העלות התואר ? 2. יכול להיות שיש לה דירוג טוב בארה"ב והפרקטיקה היא טוב, אך אנחנו בישראל. 3. לדעתי התואר אקדמאי הוא אמריקאי ולא ישראלי. 4. יש צורך לבדוק עם מה"ט כמה התואר הזה באמת תואר אקדמאי מוכר בישראל. 5. הקיצר יש המון חסרונות ובטוח עדיף במכללה למנהל, כמובן שגם במכון הטכנולוגי חולון או במכללה האקדמאית תל אביב יפו. בהצלחה !!!
קרן | 11:24  02/08/09
אם יש לך אפשרות, אז לדעתי, אל תיקח סיכונים, ןתלמד במקום כמו המכללה למינהל, אני למדתי שם והלימודים שם ממש ברמה גבוהה וכמובן מוכרים ע"י המל"ג וזה מה שחשוב.
ראשית כנראה שמדובר בתואר שלא מוכר ע"י המל"ג, וזה דיי חשוב כדאי שתפתח מדור דרושים ותראה שמתייחסים לנושא הזה של תואר מוכר. דבר שני אין קיצורי דרך בכדי לקבל השכלה טובה בתחום צריך להשקיע יותר משנתיים אני ממליץ לך לשקול את ההחלטה שוב, לפעמים צריך להעלות ספקות לגבי דברים שנראים טוב מידי הם לא אמיתיים.
yamyam | 11:41  21/09/09
החיפזון הוא מן השטן. תמיד עדיף ללכת על הדרך הבטוחה , וחוצמזה עבודה קשה מניבה פירות בסופו של דבר. בנוסף לתואר במדעי המחשב אני גם לקחתי כל מיני קורסי בחירה כמו קורס חשב שכר וקורס במיקרו כלכלה סתם להעשיר את הידע. ידע זה כוח. אני ממליצה לך לחשוב פעמיים לפני החלטה חשובה כזו.
רפי בר-כאן | 21:03  01/08/09
שלום לך, הייתי נזהר מתואר שאינו מוכר ע"י המל"ג. כנראה שיש לך סיבה. מעבר לזה, השווה את התכנים הנלמדים בקורסים שם עם תכנים בקורסי מדעי המחשב באוניברסיטאות ובמכללות בארץ ובארה"ב. בנוסף, כדאי לבדוק את יחס שוק העבודה לבוגרי מכללה זו. בהצלחה. רפי
הייתי נזהר בכלל בבחירת מוסד לימודים. יותר מידי הבטחות ובסוף אנשים אחרי כמה שנות לימודי תואר מוצאים דרכם לאורטל אול ג'ובס ודומיהם, כדי לבצע עבודות שיכלו לעשות גם כך. ובכלל, כבר אמרתי יותר מפעם אחת שחייבים אבל חייבים למנן אחרת את מוסדות הלימוד, היות והיישום קצת בעייתי בניגוד להבטחות שכולם מפזרים.
ירדן | 20:54  05/08/09
אני סטודנט שנה שנייה במכללה לישראל ולומד את התואר הראשון של קלארק במדעי המחשב. די הזדעזתי שקראתי את התגובות המגמתיות שהוצגו לשאלתך. התואר של קלארק הוא תואר אקדמי אמריקני ובארץ הוא פועל ברישיון של המועצה להשכלה גבוהה בדיוק כפי שהחוק קבע. התוכנית נלמדת 3 פעמים בשבוע במשך 3 סמסטרים בשנה ולכן אתה מסיים את הלימודים תוך שנתיים, היקף הלימודים שווה בדיוק לתארים שנלמדים בישראל. אני ממליץ לך להגיע לפגישה ולשמוע את הפרטים ממקור ראשון תצליח
רפי בר-כאן | 15:16  22/08/09
אדון יקר, אין לך מה להזדעזע, שכן אף אחד לא ממש השמיץ את התוכנית. לכל היותר, השואל הודרך לבדוק היטב את המשמעויות של תואר לא ישראלי לעניין עבודה בשוק ההייטק בארץ ולהמשך לימודים לתארים מתקדמים. אני קצת מסופק בנוגע לקביעתך כי התכנים הנלמדים בתואר זהים לחלוטין לאלו הנלמדים בתואר ישראלי מוכר ע"י המל"ג במדעי המחשב, שכן 3 פעמים בשבוע משך שנתיים ימים בהחלט אינם מספיקים להכיל את כל היקף לימודי התואר הראשון במדעי המחשב בישראל.
צודק , מכללת CLARK או איך שלא קוראים לזה, פשוט לא טובה למקומות תעסוקה בארץ
סגור