פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עידן | 09:10  26/07/09
אני מתלבט לגבי מקצוע לעתיד חשבתי על מתמטיקה שימושית, רציתי לדעת מה הביקוש לבוגרי מתמטיקה בהייטק, ובמקומות שעוסקים בפיתוח, באיפיון וכאלה ? מהו השכר ? מדעי המחשב הוא יותר פרקטי אבל אני לא אוהב את החלק של התיכנות . תעשייה וניהול כולל בתוכו מקצועות ניהויליים וחישוביים שונים שמתבססים על מתמטיקה אולי זה יכול להתאים ? תודה!
עופר | 18:09  27/07/09
אהלן עידו, אני סטודנט למדעי המחשב ועד כמה שאני יודע ישנם הרבה אנשים עם תואר ראשון במתמטיקה שנקלטו לחברות היי טק בתור מתכנתים. כמו כן, אם אני לא טועה, ישנם אוניברסיטאות שאם יש לך תואר ראשון במתמטיקה אתה יכול לעשות שנה אחת של לימודים של מדעי המחשב ובכך להשלים גם תואר במדעי המחשב, כמו שאתה בטח יודע מדעי המחשב מבוססים על מתמטיקה מכל הבחינות.. אם זה אבטחת מידע ואם זה גרפיקה ממוחשבת. מבחינת השכר לא ידוע לי הרבה רק שעכשיו זאת תקופה בעייתית בכל התחומים ולא רק במדעי המחשב.
רפי בר-כאן | 20:39  01/08/09
שלום רב, אפשרויות התעסוקה לבוגרי תואר ראשון במתמטיקה שימושית מוגבלות יחסית לבוגרי תואר ראשון במדעי המחשב. רבים טועים וחושבים שתכנות תופס נפח עצום מלימודי מדעי המחשב. אדרבה, נפח התכנות בלימודי תואר ראשון הוא נמוך יחסית לתכנים התיאורטיים (במתמטיקה ובמדעי המחשב). אני ממליץ לך לעיין שוב בתוכניות הלימוד השונות של תארים ראשונים במדעי המחשב ו/או במסלולים המשלבים תואר ראשון במתמטיקה שימושית ובמדעי המחשב, כך שתוכל להתרשם עד כמה התכנות עצמו אינו העיקר. בהצלחה. רפי
סגור