פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
רועי | 22:57  23/07/09
מעוניין לקבל משוב על האקריו, נס, ומכללת הייטק לגבי מסלול של ניהול רשתות מסטודנטים שלומדים עכשיו או סיימו ללמוד שם
דניאל | 13:05  28/07/09
אהלן רועי, סיימתי לפני כמה חודשים מסלול ניהול רשתות , וכמוך עשיתי בדיקות מקיפות במכללות השונות כולל ימי עיון, פגישות הכוונה ובדיקות עם חברים. לבסוף נרשמתי במכללת הי-טק, גם בהמלצה חמה של חברים וגם בגלל היחס החם שקיבלתי שם החל מהפגישה הראשונה דרך הרישום ועד סיום המסלול.. חשוב לציין שסיימתי שם את המסלול כולל כל מבחני ההסמכה של מיקרוסופט , וזה במיוחד לאחר שהגעתי אליהם עוד ללא שום רקע ברשתות. מה גם שהשיטה של המכללה להפריד את המסלולים למתחילים ולבעלי רקע עושה את ההבדל ללא ספק, וכמובן בנוסף בעזרת צוות המכללה שבאמת עזר ותמך בי ובשאר החבר'ה בכתה , אם זה בתרגולים , הכנות לבחינות וכל דבר שהזדקקנו. פשוט בית חם!! ממליץ לך לבדוק טוב טוב מי מהמכללות שותף זהב של מיקרוסופט, מוסמך לערוך מבחנים, נותן לך ספרות מקורית , ומסלול איכותי שכולל גם תרגולים , הכנות לבחינות ותמיכה מלאה מהמרצה וכל מה שמעבר. אני ממליץ לך בחום על מכללת הי-טק, לדעתי מקום נפלא ללמוד ולהתפתח בעולם המחשבים,מה גם שיש לך שם עזרה מבחינת השמה (כולל גב של חב' מטריקס) שאין את זה באף מקום. באופן אישי, הצלחתי להתברג היום בחברת הי-טק בתפקיד של ניהול רשת, לאחר שהתחלתי כטכנאי כחודשיים , וכל זה בעזרת ההשמה של המכללה.. לגבי האקר-יו , היו לי מספר אנשים שהכרתי בעבודה שלמדו שם ומאוד מאוכזבים מהמכללה, מהתנאים, ומשיטת הלימוד.. מציע לך לבדוק טוב. שיהיה בהצלחה ומקווה שעזרתי, דניאל
רפי בר-כאן | 20:35  01/08/09
שלום רב, כל מי שמחווה דעה על מוסד אקדמי/מקצועי מתבקש לעשות זאת רק על סמך ניסיון אישי, מבלי להשמיץ. הודעות החורגות ממגמה זו תימחקנה. רפי
ירון | 18:21  25/08/09
תחפש את את המדריך הזה. הוא לימד אותי לפני עשור ואחי למד אצלו לפני 4 שנים. בתקופה שלי הוא לימד בג'ון ברייס היום לפי דעתי הוא במרכז הישראל הם אקדמיה י. לפי מה שזכור לי.תבדוק בהצלחה!
רעות | 16:55  21/12/10
מדהים מדהים מדהים.. אני לומדת אצל גלעד היום כבר חצי שנה קורס MCITP. תותח על! יש לי ניסיון רחב בקורסים חיצוניים ששולחים אותי דרך העבודה. פעם ראשונה שהגעתי לIITC וזו בלי ספק המכללה הטובה ביותר שלמדתי בה.
סגור