פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
חני | 09:21  14/07/09
שלום אני בת 21 ומעוניינת להתחיל ללמוד בשנה הקרובה. אני מתלבטת האם ללכת ללמוד באריאל או באקדמית תל אביב יפו כי קראתי בפורומים מסויימים שבוגרי אקדמית תל אביב יפו מתקשים למצוא עבודה בתחום. מה עדיף?
רפי בר-כאן | 20:06  14/07/09
שלום חני, אני קראתי אתמול בפורום באתר מסוים שקץ העולם יגיע בעוד יומיים...נו באמת. אני מציע לך, בפרט בתור אחת המתעתדת ללמוד תחום מדעי (בהנחה שההודעה לא נשתלה ע"י גורם אינטרסנטי), לא להיתפס לדעה של מאן דהו בפורום זה או אחר הקובע הכללה כזו או אחרת. למען האמת, אני די אופתע אם כך הדבר - בוגרי המכללה האקדמית ת"א יפו בתחום מדעי המחשב כמו גם בוגרי מכללות אחרות בתחום אינם מתקשים כלל ועיקר להשתלב בשוק העבודה לאחר הלימודים, בכפוף להישגיהם האקדמיים וידיעותיהם. איני מכיר את החוג למדעי המחשב במרכז האוניברסיטאי אריאל, אך זהו מוסד להשכלה גבוהה מוכר וככזה נתון לפיקוח המועצה להשכלה גבוהה. עצתי לך - בקרי בשני המוסדות, תחקרי סטודנטים הלומדים שם, שוחחי עם בוגרים ועם אנשי סגל. זה בהחלט עדיף על פני לבסס בחירה חשובה שכזו על דעה פרטית בפורום. בהצלחה!
nimrod | 09:18  15/07/09
אני לא מכיר את מדעי המחשב באקדמית, אבל אני לומד שנה שניה באריאל ואני מאוד מרוצה מהסגל של המרצים וגם מהאווירה. ההתלבטות היחידה שהייתה לי לפני שהתחלתי ללמוד, היה העניין של המרחק- אני גר במקור בצפון.. אז באמצע שנה א' עברתי לגור כאן במעונות ואחלה לי. תכלס, השיקול של מגורים גם חשוב- אי אפשר להשוות בין שכ"ד פה לשכ"ד בת"א... מבחינתי זה היה שיקול, אני לא יודע אם מבחינתך בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה איפה שתחליטי ללמוד
סגור