פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אוהד | 10:53  03/03/09
שלום שמי אוהד ואני בעל תואר ראשון במדעי המחשב ושוקל לעשות תואר שני בתחום אבל יותר ויותר אנשים אומרים לי שהתואר הזה לא פרקטי ולא ייתן לי כלום בשוק העבודה או במשכורת אלא רק אם אני עוסק במחחקר. מה דעתך
רפי בר-כאן | 21:00  05/03/09
שלום אוהד, תואר שני במדעי המחשב (תלוי באיזה נושא/תחום) יכול להעשיר אותך בהחלט בידע פרקטי ולא רק תיאורטי. עם זאת, לא הייתי מציע לך לפנות לתואר שני במדמ"ח, אם אין לך את הרצון והעניין החזק להעמיק את ידיעותיך בתחום. אם זה לא הכוון וכל רצונך הוא רק שדרוג במשכורת/בסטטוס שלך בשוק העבודה (ואין בכך כל פסול), יש תארים מתקדמים "קלים" יותר. בהצלחה.
שלום אוהד, אני מזמינה אותך למפגש היכרות למתעניינים בתואר שני במרכז הבינתחומי הרצליה שיתקיים ביום שישי, 20 במרץ 2009, בשעה 9:30. במסגרת המפגש, המתעניינים יפגשו עם פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא הבינתחומי הרצליה, עם ראשי התכניות, ועם סטודנטים ובוגרים. בנוסף, מתעניינים בלימודי MBA יקבלו ייעוץ בנושא בחינת ה-GMAT. במהלך היום תוצגנה התכניות הבאות: תכנית ה-MBA במנהל עסקים בהתמחויות: מימון, שיווק וייעוץ עסקי תכנית ה-.LL.M במשפטים במסלול משפט עסקי תכנית ה-MA בממשל בהתמחויות: לימודי טרור וביטחון, דיפלומטיה וחקר סכסוכים ומנהל ומדיניות ציבורית ותכנית ה-M.Sc. במדעי המחשב. בהצלחה! יעל
חן | 10:22  10/03/09
הי אוהד, אני אישית מציע לך ללכת למקום שמתמחה במקצועות המחשב לתעודה ולאו דווקא למקום אקדמי. אח שלי למד במכללת היטק בהרצליה ובלי תואר במדעי המחשב נחטף לקומברס ועוד בזמן מיתון.. חומר למחשבה..
סגור