פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אנונימית | 15:46  26/02/09
שלום, אני מנסה להבין מה ניתן לעשות בשוק העבודה עם קורס בתכנות דוט.נט ובהנדסאות תוכנה- אפשרויות תעסוקה, שכר וכו' לאנשים בלי רקע בתחום, ומה הסיכוי לעבוד בתור שכירה ובתור פרילנסרית עם כזו השכלה, מה בכלל הסיכוי לעבוד בתור פרילנס עם תואר במדעי המחשב. עד איזה גיל ריאלי להתחיל לחפש עבודה בתחום זה ותחומים משיקים?
רפי בר-כאן | 10:25  28/02/09
שלום לך, אני ממליץ, בעיקר בתקופה הנוכחית, לנצל את הזמן ואת המצב ולרכוש השכלה רחבה יותר במדעי המחשב (תואר) כדי לפתוח בפניך בהמשך (לכשישתפר המצב) אופציות רחבות יותר, שאינן קיימות תמיד למי שהינו נטול תואר בתחום ו/או רכש השכלה צרה (קורס מקצועי כזה או אחר) בתחום. לגבי עניין הגיל - למרות הסטיגמה שעולם ההייטק "שייך" לצעירים, אני מכיר לא מעט חברות שמעדיפות דווקא אנשים בוגרים, יציבים ומיושבים יותר בדעתם וברוחם לתפקידי פיתוח. בהצלחה.
אנונימית | 13:12  04/03/09
תודה על התשובה. האם אתה מוכן לפרט לגבי אפשרויות התעסוקה ושכר לבוגרי קורס פיתוח/ דוט.נט והנדסאות (בלי קשר למיתון הנוכחי),האם ריאלי לחשוב על עבודה כפרילנס וכן לגבי הערתך בנוגע להעדפת הבוגרים- לאילו גילאים התכוונת? אני התכוונתי לגיל בוגר יחסית (30-35) ובלי ניסיון, שכנראה מהווה יתרון אצל מבוגרים שהרבה שנים בתחום.
סגור