פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
תומי | 09:58  19/02/09
אני רוצה מאוד להשתלב בעבודה בהיי-טק וללמוד מדעי המחשב. חשבתי ללמוד משהו נוסף (דו-חוגי) אבל אמרו לי שעדיף ללמוד מדעי המחשב חד חוגי . האם באמת עדיף? אם לא, האם יש לך המלצה איזה חוג כדאי לשלב עם מדעי המחשב?
רפי בר-כאן | 18:13  21/02/09
שלום, אם רצונך להתמקצע היטב בתחום, מן הראוי שתלמד במסלול חד-חוגי ולכל היותר תשתתף במספר קורסי בחירה מחוגים/מפקולטות אחרות "בשביל הנפש". אם רצונך לרכוש השכלה נוספת בתחום מסוים (כגון: כלכלה, פילוסופיה וכדומה), כדאי שתבדוק תחילה את ההתאמה במערכת השעות בין שני החוגים/התחומים. אני בכל מקרה ממליץ על האופציה הראשונה, לרוצים ללמוד מדעי המחשב. בהצלחה.
פאדי | 01:28  03/03/09
בקשר ללמידת מדעי המחשב חד חוגי או דו חוגי , יש בימים אלו בכל מיני אוניברסיטאות כמו הטכניון למשל את התחום שנקרא ביואנפורמטיקה וזה השילוב בין מדעי מחשב לבין ביולוגיה שזו הטכנולוגיה שמיועדת להשתמש בה בשנים הקרובות . ובכן במצב שלא מצאת ת העבודה הטובה בביואנפורמטיקה באפשרותך לעבוד בהנדסת תוכנה או בכל מיני דברים שכבר למדת בשנים אלה באוניברסיטה !!
סגור