פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אור | 12:53  28/01/09
עשיתי הסמכת CCNA (תקשורת מחשבים) של חברת סיסקו, ואני מעוניין ללמוד לתואר ראשון. איזה תואר מתאים לי אם אני רוצה להישאר בתחום תקשורת המחשבים ולהמשיך להסמכות נוספות כמו:CCNP. חשבתי בנתיים על מערכות מידע/מנהל עסקים. מה כדאי?
רפי בר-כאן | 11:04  31/01/09
שלום לך, בפניך מספר אופציות: מערכות מידע כהתמחות של מנהל עסקים (ייתן לך ידע שאולי יספק אותך בטווח הקרוב, אך אולי לא כזה שיאפשר לך קידום מקצועי בתחום זה בטווח הרחוק); מדעי המחשב עם התמחות במנהל עסקים (יעמיק את הידע התיאורטי והמעשי שלך בתחום תקשורת הנתונים ואבטחת המידע; ישנם מספר מסלולים המאפשרים לשלב עם לימודי מדעי המחשב לתואר ראשון גם לימודי מנהל עסקים לתואר שני ולסיימם בתוך 4.5 שנים מיום התחלת התואר הראשון במדעי המחשב); הנדסת מערכות מידע (מסלול 4 שנים באוניברסיטת בן גוריון); הנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע (מסלול 4 שנים) מה מתאים?נה כדאי? זו שאלה אינדיבידואלית - עניין של נטיה והתאמה אישית. אני מציע לך לבדוק את כל אחת מהאופציות הללו במוסדות השונים. בהצלחה.
ענת | 11:44  03/02/09
גד | 11:49  03/02/09
היי אור, אם אתה רוצה להמשיך באקדמיה יש תואר בהנדסת תקשורת ורשתות באוניברסיטת בן – גוריון. לגבי אם אתה רוצה לעשות את ההסמכה המעשית של סיסקו , היא מורכבת מארבע בחינות הסמכה שמכינות אותך להיות מומחה בראוטינג וסווצ'ינג מתקדם. ccnp המכללה הכי מנוסה וותיקה לכך היא נט - ברייס הדרכה. מלמדות שם שתי המדריכות הכי מנוסות שאני מכיר בתחום צילה בן משה ונטלי ארז. תחפש את המכללה בגוגל - נט ברייס או ג'ון ברייס. בהצלחה גד
ליטל | 09:56  21/06/09
ישנם גם קורסים נוספים להעשרה או משהו כזה כגון קורס עיצוב גרפי? אני חושבת שזה חלק בלתי נפרד ממדעי המחשב צריך להיות מכיוון שעל מנת לפתח אתר ולהרימו כמו שצריך לאויר חייבים מעט ידע לפחות בתחום הזה לא? אני מאוד הייתי רוצה ללמוד קורס כזה והייתי שמחה לדעת איפה ממליצים ללמוד מי שמכיר.
סגור