פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לחברי הפורום, בימים אלו אני מתלבטת לגבי לימודים ומקצוע. תוך כדי חיפוש נתקלתי במסלול טכ' אינטרנט ווב באונ' בר-אילן. האם מישהו שמע על המסלול?(יתכן ואני לא מדייקת בשם אבל זה תחת לימודי מידענות-אחת מההתמחויות בתואר הראשון שלהם בנושא זה.) חיפשתי באתר עצמו שלהם אבל אין שום הפניה לפורום שלהם או משהו ורציתי לשמוע חוו"ד אובייקטיבית ממישהו... אודה לכל עזרה. נ.ב-אם מישהו גם יכול לאפיין את הלימודים ולהגיד האם הם ריאליים מאוד או שחלק המתמט' זניח יחסית זה מאוד יעזור לי. תודה:)
רפי בר-כאן | 02:33  28/01/09
איני מכיר את המסלול הספציפי שציינת. כדאי שתפני למחלקה למידענות בבר-אילן כדי לקבל פרטים ואולי אפילו כדאי שתבקרי שם, כך שתוכלי לשוחח עם סטודנטים שלומדים במסלול זה. את דרישות המתמטיקה תוכלי לבטח לברר עימם, אם זה לא מופיע בידיעון או בשנתון הקורסים שלהם. אגב, טכנולוגיות אינטרנטיות משמשות בהרבה תחומי ידע ונלמדות גם בהקשרים אחרים, כגון למידה/חינוך וכדומה. במכון האקדמי טכנולוגי בחולון, במכללת בית ברל ואולי בעוד מספר מקומות יש מסלולים כאלה. בהצלחה.
סגור