פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
רונן | 09:40  19/01/09
אז ככה, אני כרגע לומד בטכניון ואני על ממוצע מעל 90 (שנה ג' בקרוב) אני מעוניין להמשיך בלימודי לתואר שני עם תזה ובתקווה לדוקטורט. אני יודע שקצת מוקדם אבל איסוף מידע אמין לוקח זמן, חשבתי להתחיל מכאן ולקוות לטוב. האם מישהו מכיר מבפנים, או מכיר אנשים שמכירים מבפנים את האיכות של מכון ויצמן למדע? האם שווה להגר למרכז בשביל ללמוד שם אם אתקבל (מה שהבנתי שלא בטוח גם אם הממוצע שלי ימשיך להיות כזה)? או שאולי עדיף להמשיך לתואר שני בטכניון? ברמת העיקרון ממה שיצא לי להבין, 4 האוניברסיטאות הגדולות שמלמדות לתואר ראשון (טכניון, העברית, את"א, אב"ג) אינן שונות ברמתן בצורה משמעותית. אולם למרות שיש לי קשרים כבר עם סטודנטים ביתר האוניברסיטאות לא קיבלתי התרשמות מאיש על מכון ויצמן. אשמח לתגובות וחוו"ד בנושא. תודה מראש, רונן
רפי בר-כאן | 17:37  19/01/09
שלום, אכן, יש בהחלט חשיבות לרמתו האקדמית של המוסד, אך לא פחות חשוב מכך הוא המנחה. מנחה טוב, זמין,מקושר, דוחף ומכוון יכול לסייע לך רבות, בפרט אם אתה מתכנן להמשיך ללימודי דוקטורט ואולי אף לפוסט. המחלקה במכון וייצמן היא בעלת שם עולמי במגוון תחומים. עצתי לך היא להכנס לאתר המחלקה באינטרנט, לעיין בדפי החוקרים ובמחקריהם הפעילים. עפ"י זאת, תוכל לתאם עימם פגישות ולראות מקרוב האם "המכון הוא אכן אופציה" עבורך, מבלי להתבסס רק על חוות דעת סטודנטיאליות. בהצלחה.
סגור