פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שאלה!אני לומד לימודי תואר במדעי מחשב ומרגיש שאני לא עומד בלחץ ושוקל לעבור לאיזה קורס בתכנות וכדו.האם זה כדאי,האם תהיה לי עבודה,מה ההבדל במשכורות בין עם תואר או בלי?
עמית מאיר | 12:40  13/11/08
קובי שלום, בטרם תקבל החלטה לנטוש את לימודיך, עליך לשאול את עצמך מהי הסיבה שגורמת לך ללחץ בלימודיך. האם מדובר בקושי להתמודד עם החומר הנלמד, או שמא עומס הקורסים יוצר אצלך לחץ. ייתכן גם שהצפיות שלך מהלימודים לא עומדות במבחן המציאות מסיבות אחרות, אבל ידיעת הסיבה הינה מהותית להמשך. אם מדובר בקושי מקצועי, הרי שמעבר לקורס בתכנות לא יפתור את הבעיה, שכן רמת הלימודים בקורסים שכאלו איננה פחותה מהרמה בה אתה נתקל באקדמיה. אם מדובר בעומס, הרי שמומלץ מאוד שתפחית את מספר הקורסים שאתה לומד במקביל במהלך הסימסטר/ השנה האקדמית. אם מדובר בסיבה אחרת, כדאי אולי לשקול פניה לגורמי ייעוץ וסיוע במוסד בו אתה לומד, על מנת שיוכלו לתת לך פיתרון נקודתי. בכל מקרה, חשוב שתזכור כי כבוגר תואר במדעי המחשב קיימות בפניך מגוון אפשרויות תעסוקה רבות יותר מאשר בוגר קורס מקצועי בתחום מסוים, לעיתים זה כמובן על רמות השכר שאתה מרוויח. בהצלחה !
סגור