פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שרון | 15:13  17/09/08
הי עמית, בדקתי במכללת סלע ראיתי שיש לימודי PHP רק שהלימודים משולבים עם קורס עיצוב אתרים ונמשך ביחד שנה וחודשים. במידה ואני רוצה קורס רק של PHP זה עולה 15,000. בגון ברייס אין PHP יש ASP/ מספר שאלות : ראיתי לימודים נוספים במכללה שנקראת interbit האם אתה מכיר? הם טענו שאני אצטרך לדבר עם אחד המרצים מכיוון שאין לי נסיון בכלל בתכנות אם אני יכולה להתקבל . האם יש עוד מקומות שניתן ללמוד ואתה ממליץ ? חשבתי ללמוד לפני כן פוטושופ ופלאש האם כדאי ? תודה
עמית מאיר | 15:09  02/10/08
שרון שלום, שמעתי על מכללת אינטרביט, אך אינני מכיר אותה מקרוב. אני יודע שנציגים מטעמם עונים לעיתים כאן על שאלות בפורום, ואולי תוכלי לנצל פלטפורמה זו לצורך קבלת מענה על שאלות. כמו שציינתי בעבר, שם מוסד הלימודים פחות חשוב, מה שמהותי הוא תכני הלימוד, ואת צריכה להקפיד שהלימודים מקיפים ויסודיים כדי שבסיום הלימודים יהיו בידך מרבית הכלים לעבוד בתחום ה-PHP. אגב, אין פסול שלימודי PHP במכללת סלע משולבים עם קורס "עיצוב אתרים" שכן התחומים משיקים זה לזה (רצוי לבדוק שגם באינטרביט התכנים של קורס PHP נוגעים ביסודות עיצוב אתרים). בכל מקרה הייתי מציע לך להתמקד בתחום לימוד אחד או שניים ולא להתפרש על תחומים נוספים כמו פוטושופ ופלאש, כי זה דורש הקצאת משאבים, שאינני בטוח כי יהיו ברשותך. בכל מקרה, אל תתרגשי מכך שהם רוצים שתעברי ראיון אצל אחד מאנשי הסגל, זה רק הליך פורמלי לצורך היכרות עם סטודנטים שבאים מרקע שאינו טכנולוגי. בהצלחה !
שי | 14:08  04/11/08
יש עוד מוסדות כמו למשל UPTECH שם מחיר גם הרבה יותר אטרקאיבי ויש יותר שעות למוד שמחתי לעזור 1700-708-768
סגור