פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם! הייתי רוצה לשמוע האם למישהו יש מושג או מידע בנודע ללימודים במוסד זה. עד כמה שידוע לי התואר במסלול ניתן ע"י אונ' קלארק בארה"ב. מישהו מכיר אולי בוגרים משם? איך תוכנית הלימודים ביחס למוסדות אחרים... ומה עם ההשתלבות בשוק העבודה לאחר מכן... על כל פנים נשמע מעניין...
עמית מאיר | 13:25  09/09/08
רועי שלום, המכללה לישראל אכן מציעה מסלולי לימוד ייחודים לתואר ראשון ושני של שלוש אוניברסיטאות מובילות בארה"ב. אינני מכיר מקרוב את תוכניות הלימוד הללו (ולכן אשמח אם סטודנטים או בוגרים מהמכללה יוסיפו פרטים לגבי תחומי הלימוד והתכנים), אך רצוי שתדע כי מעסיקים ישראליים נוטים להעדיף בוגרים בעלי תואר ישראלי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה על פני בוגרים שברשותם תואר זר הנלמד במוסד ישראלי (גם אם למוסד הלימוד עצמו ניתן רישיון מהמל"ג לפעול בישראל). למרות התואר האקדמי שמקבלים הבוגרים, ההתרשמות שלי כי רבים מהמעסיקים בישראל רואים בבוגרים כאלו כבוגרים של בתי ספר ומכללות פרטיות, מה שכמובן מפחית במעמדם וסיכויי קבלתם לעבודה. בכל מקרה, לפני כל החלטה שתקבל אני מציע לך להשוות בין תכני הלימוד במוסד זה, לבין תכני לימוד בתוכניות לימוד המאושרות על ידי המל"ג. בהצלחה !
סגור