פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מייקל לב | 23:01  31/08/08
שלום לכולם. אני מתחיל ללמוד עוד חודשיים מדעי המחשב. רציתי לשאול: 1. אם יש לי מחשב בבית, אני זקוק גם למחשב נייד במהלך הלימודים ? 2. אני יודע שבשנה הראשונה רוב החומר הוא יסודות במתמטיקה...האם יש הרבה סיכומים שצריך לעשות במהלך השיעורים בתחום הזה או שזה בעיקר נוסחאות..? תודה.
עמית מאיר | 17:18  01/09/08
מייקל שלום, אין הכרח לרכוש מחשב נייד שישמש אותך בעת שהותך במוסד הלימודים. אמנם מחשב נייד יכול להקל עליך במידה מסוימת, (ולעיתים אף לעזור לך להעביר שיעורים משעממים...) אך עליך לזכור כי ממילא חלק ניכר מהשיעורים מועברים במעבדות מצוידות במחשבים אישיים, ובחלק מהמוסדות יעמדו לרשותך עמדות מחשבים פנויות לתירגול החומר ועבודה שוטפת, גם מחוץ לשיעורים כך שעדיף כי תשמור את הכסף לצרכים אקדמיים אחרים להם תזדקק. לגבי שיטת הלימוד: גם אם מדובר בנוסחאות ובתרגילים מתמטיים, מומלץ לרשום אותם היכן שהוא. אמנם אין מדובר ברשימות ארוכות בדרך כלל, אך לא יזיק אם תצטייד במחברת וכלי כתיבה לכל מקרה. בהצלחה !
סגור