פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אסף | 21:50  25/08/08
אם בכלל יש חיה כזאת... אני מסיים עכשיו תואר בביוטכנולוגיה, ולמרבה הצער החלטתי שזה לא התחום בשבילי... לכן אני רוצה למצוא קורס בתכנות שיהיה קצר (3 חודשים או חצי שנה) שבסופו אני אוכל למצוא עבודה בתחום. הידע שלי בתכנות הוא מאוד בסיסי (5 יחידות מחשבים בתיכון עם פסקל, וקורס תיכנות בC לביולוגים הסמסטר). אני פשוט לא רוצה להתחיל עוד תואר לפני שאני בטוח במסלול שלי בחיים (מסיבות ברורות...) וקורס של שנה וחצי גם נשמע לי מאוד ארוך, אבל בינתיים לא ראיתי שום מקום שמציע קורסים קצרים יותר. אז אם מישהו יכול להפנות אותי לכיוון הנכון, זה מאוד יעזור
עמית מאיר | 18:05  26/08/08
אסף שלום, ממליץ לך לברר אודות תחום לימוד זה בג'ון ברייס: (http://www.johnbryce.co.il/) או במכללת סלע: (http://www1.sela.co.il/ld/LandingPage.aspx?sid=200&subid=6&ag=selaSelf&gclid=CKe61qfjq5UCFQJRtAodAnCxXA). בדרך כלל משך הקורסים הללו נמשכים בין ארבעה לעשרה חודשים (תלוי באינטנסיביות של הקורס). מומלץ כי תבדוק טרם ההרשמה האם הידע שלך במחשבים מספק לצורך לימוד הקורס. לכאורה, אם למדת בעבר תכנות לא אמורה להיות לך בעיה בהבנת הלוגיקה של ה-.Net . בהצלחה !
אסף | 20:14  26/08/08
תודה על התשובה, מה עם HackerU הם טובים?
עמית מאיר | 10:47  27/08/08
אסף שלום, אין לי היכרות אישית עם מכללת HackerU אבל הייתי ממליץ כי לפני כל בחירה, תערוך השוואה של תכני הלימוד לפחות עם עוד מוסד לימודים אחד, כדי לעמוד מקרוב על הנושאים שיועברו בקורס, ולראות כי אלו התכנים שאתה מחפש ללמוד. נתקלתי לא פעם אחת בשמות קורסים מטעים, כך שהקשר בין שם הקורס לתוכן שלו היה מקרי לחלוטין. טיפ נוסף: אם אין לך היכרות מוקדמת עם מרצה הקורס, נסה לבדוק אפשרות לשמוע אותו בקורס אחר כדי לעמוד על איכותו ויכולתו להעביר תכני לימוד. כל טוב !
רוני | 00:29  19/09/08
במכללת ONE1 אורך הקורס 7 חודשים כולל מכינה להשלמת הפערים
סגור