פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ניצן | 16:24  12/08/08
היי יש לי כמה שאלות:)... 1.איפה כדי ללמוד? 2. האם שמעתם על מכללת אומגה ומה דעתכם עליה 3. אני רוצה לעשות הסבה מחינוך בלתי פורמלי למחשבים, האם יהיה לי קשה כי אין לי רקע במחשבים אם זה כדי...
עמית מאיר | 13:33  28/08/08
ניצן שלום, אפשר ללמוד ניהול רשתות בכל מכללה פרטית ללימודי מקצועות ההיי-טק. לא שמעתי על מכללת אומגה באופן אישי, ולכן לא אוכל לחוות דעתי עליה, אבל מומלץ מאוד כי בטרם תקבל החלטה של ללמוד קורס של ניהול רשתות עליך להשוות בין תכני הלימוד של הקורס במוסד בו אתה מעוניין ללמוד לבין תכני קורסים מקבילים במוסדות אחרים כגון: מכללת סלע או ג'ון ברייס על מנת לוודא שאתה לומד את תכני הלימוד העדכניים ביותר (אחרת אין ערך לתעודה שתקבל בסוף הקורס וחבל על זמנך). כמו כן הייתי ממליץ לך לוודא כי הקורס מתחיל ברמת בסיסית, כך שגם סטודנטים שאין להם ידע בתחום יוכלו להשתלב בו, וכך להפחית את חששותיך כמי שבא מתחום שאינו משיק לתחום המחשבים והטכנולוגיה. בהצלחה !
דני | 17:44  05/10/08
אני יכול לפתור לך את הבעיה אני ואחי לומדים במכללת אומגה ויש לי רק דברים טובים לומר , נתחיל עם ההסמכה שהיא MCITP 2008 שזו ההסמכה החדשה ביותר בשוק , המרצה שהוא אחד המרצים הטובים שהיו לי (והיו כמה...) בכלליות המכללה מאוד ביתית ויש חברה מצוינים בכיתות(יש בסביבות 20 תלמידים בכל קורב כך שהיחס של המרצה הוא די אישי) בקיצור אני ממליץ בחום . עם אתה צריך טלפון שלהם אז אני מאמין שאתה יודע תבקש את שי או דודו הם האחראים על הקורסים שיהיה בהצלחה!
סגור