פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
דניאל | 09:12  21/07/08
שמעתי שעושים במקצוע הרבה כסף אבל פעם ראשונה שאני משתמש במחשב בגלל עבר כלכלי די רע. חבר שלי הראה לי איך למצוא פורומים בנושא, פחות או יותר הסתדרתי. אפשר ללמוד מדעי המחשב גם אם לא מבינים כלום במחשבים? זה כדאי? הייתי מפרט יותר אבל קשה לי להקליד כל כך הרבה.
עמית מאיר | 12:02  27/08/08
דניאל שלום, ניתן ללמוד מדעי המחשב, אך אין חובה לעשות זאת במסגרת תואר אקדמי שמשכו מספר שנים ועלותו הכלכלית גבוהה, אלא גם במסגרת קורס מקצועי בן מספר חודשים. אמנם ברוב קורסי הלימוד לא נדרש ידע מקצועי מוקדם אך קח בחשבון שכשתסיים את לימודיך, לא תהפוך למיליונר. כדי להרוויח יפה בתחום המחשבים, נדרשת עבודה קשה שלעיתים נמשכת תקופה לא קצרה. עליך קודם לדעת איזה תחום אתה רוצה ללמוד במחשבים, ולשם כך מומלץ כי תגיע לימים פתוחים של אוניברסיטאות ומכללות בתחום המחשבים וכן לפגישות אישיות אצל יועצי לימוד במוסדות אלו, כדי שתתרשם מהתחום, תבין מהם נושאי הלימוד, ותראה מהם אפשרויות התעסוקה בסיום הלימודים. לאחר שתגבש את תחום הלימוד בו אתה רוצה להתמקד, עליך לבחור את מוסד הלימוד בו תרצה ללמוד, ולשם כך עליך להתחשב במשאבים העומדים לפניך כמו זמן פנוי שבאפשרותך להקדיש ללימודים ויכולת כספית לממן את לימודיך. בהצלחה !
סגור