פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עמית שלום, בהמשך לייעוץ מיום 1.5.08 עברתי להתמחות במערכות מידע אבל לצערי מאפשרים לי ללמוד מערכות מידע רק כהתמחות משנית בתוספת עם התמחות בשיווק או מימון וזאת בגלל שהתחלתי לימודים כחשבונאי ולמדתי 2 סמסטרים (שנה א) האם נתקלת במקרים דומים? אני רוצה ללמוד מערכות מידע כהתמחות יחידה-ראשית וזאת לאור הייעוץ והתייחסותך להבדלים בין לימודי מערכות מידע כהתמחות ראשית לעומת משנית. למי אפשר לפנות כדי שיאפשרו לי ללמוד מערכות מידע כהתמחות ראשית? תודה
ולד שבוע טוב, התשובה שקיבלת קצת משונה בעיני. לדעתי לא אמורה להיות לך בעיה לעבור ללמוד את ההתמחות בטכנולוגיות מידע כהתמחות ראשית. אני מציע שתפנה בהקדם באמצעות המייל למרכזת האקדמית של ההתמחות, גב' עמית בעניין על מנת שתוכל לסייע לך בנושא מול מזכירות הסטודנטים. אני במקביל אדאג ליידע אותה בעניין בהקדם האפשרי, ואם תזדקק להכוונה וסיוע נוספים, או שתרצה לעדכן אותי בהתפתחויות, אל תהסס לעשות זאת באמצעות הפורום. בהצלחה רבה !
תודה על ההפניה לגב' עמית פניתי אליה והיא הבטיחה לבדוק את העניין מול המזכירות. אודה לך אם גם אתה תבדוק את העניין שבוע טוב
ולד | 16:52  21/07/08
שלום , עמית,היתה לך הזדמנות לברר במזכירות בעניין שלי?
עמית מאיר | 11:16  27/08/08
ולד שלום, האם דיברת טלפונית עם אראלה ? הבנתי ממנה שייתכן והבעיה נובעת מצבירת יתר של שעות סימסטריאליות בהתמחות הראשית, כך שייתכן שמספר הקורסים המצרפי שתיקח יהיה מעל לנדרש לצורך זכאות לתואר. אתה מוזמן לעדכן אותי בהתפתחויות במידת הצורך.
סגור