פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מעוניינת לדעת היכן ניתן ללמוד לימודי ערב לתואר בהנדסת מחשבים או מערכות מידע
מלי שלום, אני מניח שברב המוסדות האקדמיים תמצאי תוכניות לימוד במחשבים ובמערכות מידע המותאמים לסטודנטים המבקשים ללמוד בערבים. אינני מכיר את כל תוכניות הלימוד הללו, אך יכול להמליץ לך בחום על שתי תוכניות שונות הפועלות במסלול האקדמי של המכללה למינהל שבקמפוס ראשל"צ ומותאמות במיוחד ללימודי ערב: 1. תוכנית ה-B.A במינהל עסקים עם התמחות התמחות בטכנולוגיות מידע, עליה תוכלי לקרוא בקישור הבא: http://www.colman.ac.il/newStud/flash/navPageLink.asp?catID=106&subCatID=210# 2. B.Sc. במדעי המחשב עליה תוכלי לקרוא בקישור הבא: http://www.colman.ac.il/default.asp?mainMenuFatherId=4&childMenuFatherId=118&haveChilds=1&node_id=118&template_id=6 אמנם היום הפתוח ללימודי ערב במכללה למינהל כבר התקיים בשבוע שעבר, אך במרכז הרישום ישמחו לספק לך פרטים נוספים במידת הצורך בטלפון 03-9634144. בהצלחה !
רויטל | 13:43  08/06/08
את יכולה ללמוד במכללת אפטק בחיפה יש להם מגוון קורסים כולל טכנאים ומהנדסי רשתות ומערכות מידע. אני יודעת כי למדתי שם עיצוב גרפי ומוטלימדיה כנסי לי : www.uptechpro.co.il
סגור