פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אמי | 08:16  20/05/08
שלום לכולם!! אז ככה... אני אמיר ואני מעוניין ללמוד מדעי המחשב בטכניון. הבעיה היא שעל מנת להיכנס למדעי המחשב יש צורך בסכם טכניוני של 87. כעת יש לי 86... הדבר המבאס הוא שמה שמוריד לי את הסכם זה ציון הבגרות בתנ"ך!!! עם אני מוריד את הבגרות בתנ"ך אני מגיע בידיוק ל-87 מה שיבטיח לי קבלה ... השאלה שלי האם יש איזו אפשרות או אולי זה בכלל מותר לבקש ממישהו בטכניון במרכז ההרשמה להוריד מחישוב הממוצע בגרות מקצוע הומני אחד כמו ספרות תנ"ך וכל אלה...??? כי מבחינת זכאות לבגרות על פי מיטב ידיעתי אפשר לוותר על מקצוע אחדכזה ועדיין להיות זכאים לבגרות... מישהו יודע האם זה אפשרי?! כי זה באסה שבגלל איזה מבחן בתנך שהיה לפני 5 שנים אני לא ילמד מה שאני רוצה איפה שאני רוצה. אז אם למישהו יש מושג האם הדבר אפשרי בבקשה בחיפות לעזור לי!!! תודה מראש....
עמית מאיר | 15:00  24/05/08
אמיר שלום, אינני מכיר מקרוב את נהלי ותנאי ההרשמה למדעי המחשב בטכניון, אולם קשה לי להאמין כי מוסד זה יחרוג מהנהלים שהציב לעצמו. עצתי לך היא לפנות למרכז הייעוץ וההרשמה ולברר נושא זה. לכל היותר תקבל תשובה שלילית (ואז תמיד תוכל לפנות למוסדות לימוד אחרים או לשפר את הציון בבגרות בתנ"ך :) .. ). ייתכן ויימצא גם פיתרון יצירתי כלשהו, שיסלול את הדרך שלך אל הלימודים בחוג זה, אך גם אם לא בכל מוסד לימודים מכובד (כל שכן בטכניון) קיימת ועדת חריגים, שגם אליה ניתן לפנות בצורה מסודרת ולערער על החלטת מרכז הקבלה. אני מאחל לך שבסופו של דבר, הציון בבגרות בתנ"ך לא יפריע לקבלתך לפקולטה. בהצלחה !
סגור