פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
בוקר טוב, אני מעוניין לדעת יותר פרטים על התואר הזה. מה התכנים הנלמדים ? הייחודיות של התואר לעומת תארים משולבים אחרים ? האם ניתן למצוא עבודה בתחום לאחר הלימודים ? והיכן ניתן ללמוד אותו ? תודה.
גבי שלום, תוכל למצוא תשובות למרבית שאלותיך בקישור הבא (מתוך האתר של המכון הטכנולוגיה בחולון): http://www.hit.ac.il/telem/qa1.asp בהצלחה !
עדי | 23:35  20/05/08
היי גבי אני לומדת את התואר הזה וממליצה בחום. לימודים מעניינים, חדשניים, אוירה משפחתית(במכון הטכנולוגי כולו ובמחלקה בפרט), נמצא במרכז, שילוב של לימודיים עיוונים ומעשיים יחד. בקיצור שווה!
גבי | 20:06  22/05/08
גבי | 20:09  22/05/08
היי עדי, נחמד לקבל אינפורמציה מבוגרת התואר. תוכלי להסביר לי מה הייחודיות של התואר והאם ניתן לשלב את הלימודים בתואר יחד עם עבודה ? תודה.
עדי | 11:01  23/05/08
הייחוד של התואר הוא השילוב במגוון תחומי ידע ולא תחום אחד כמו במסלולים אחרים ובנוסף בארץ לא קיים תואר ראשון כזה. אני אישית משלב עבודה עם לימודים יש 2 מסלולי לימוד לתואר: למסלול בוקר (רגיל) ויש מסלול ערב שנקרא גמיש, יום מלא ועוד פעמים בערב.
איריס | 17:22  25/05/08
אהלן, שמי איריס ואני עכשיו מסיימת את התואר בטכנולוגיות למערכות למידה. הייחודיות של התואר לטעמי שהוא משלב המון תחומי ידע מעניינים בתואר אחד. התואר הזה הוא יחיד מסוגו בארץ והוא מאוד מעשי. הוא גמיש מבחינת הזמנים והמרצים נותנים יחס חם ואישי (רוב המרצים שלי לדוגמא מקושרים אלי בface book). מה שהכי משמעותי זה שאתה מרגיש שיש לך משמעות כסטודנט ויכולת להשפיע. אתה לא עוד בורג במערכת.....מה שהרבה סטודנטים בארץ מרגישים באוניברסיטאות.
יש קבוצה בפייסבוק של סטודנטים מהמחלקה, הם מראים שם כל מיני תוצרים ומדברים על התואר: http://www.facebook.com/group.php?gid=14706534822
הקליקו על הלינק- http://hl.hit.ac.il/users/www/31325/pong_final.swf ותתחילו לשחק.....אחרי שתסיימו תדעו איזה קורסים יש במחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה
סגור