פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יוני | 12:23  14/04/08
משהו אולי יודע איפה מומלץ לעשות תואר שני מדעי המחשב סיימתי תואר ראשון בפתוחה בממוצע 80 מה שלא מאשפר לי בכלל להתקבל לת"א גם לא על תנאי ( תאמינו לי ניסיתי ושילמתי.. :( ) הבנתי שאני יכול להתקבל לב"ש עברית וחיפה ופתוחה כמובן אבל אין לי מושג מבחינת איכות הפקולטה אנשים גמישות שעות יש למישהו מושג איפה כדאי.... המלצות רעיונות.. יתקבלו בברכה
עמית מאיר | 21:49  16/04/08
מלבד המוסדות שציינת, לימודי תואר שני במחשבים מתקיימים גם במרכז הבין-תחומי בהרצליה וכן בטכניון שבחיפה. אגב, האם ניסית לברר מול המוסדות עצמם לגבי ההיבטים האדמיניסטרטיביים של הלימודים, כגון ימי ושעות הלימוד ? אני בטוח שבאתרי האינטרנט של המוסדות שהזכרת תוכל לקבל מידע על כך , ואם לא בוודאי שתקבל מענה על חלק משאלותיך באמצעות יועצי הלימוד של המוסדות האקדמיים. לגבי איכות האנשים שלומדים במוסדות, זה עניין די סובייקטיבי, ואין ספק שרמת האנשים אינה זהה בכל מחזור ומחזור. יחד עם זאת בכל מוסד לימוד שמכבד את עצמו בדרך כלל מציג בפרסומים שלו בוגרים שהשתלבו בהצלחה בשוק העבודה או עושים חיל באקדמיה, ולעיתים זוהי אינדיקציה מצוינת לאיכות הבוגרים המסיימים את לימודיהם באותו מוסד אקדמי. בהצלחה !
סגור